server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Návštěvnost
Návštěvnost
1
–
30
/
131
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
Následující strana
Poslední strana
Jakou návštěvnost má v ČR Meta nebo Google? Netmonitor nově modeluje data globálních služeb
Údaje o návštěvnosti zahraničních platforem v Netmonitoru historicky chyběla. Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), které projekt oficiálního měření návštěvnosti provozuje, teď přichází s novinkou: nabízí přehled čísel služeb jako je Google,…
David Slížek
6. 3. 2025
iVysílání České televize používá 1,4 milionu uživatelů měsíčně
Česká televize vyhodnotila loňskou návštěvnost svých digitálních produktů. Největší zájem byl o internetový archiv pořadů iVysílání, každý měsíc ho v průměru navštívilo 1,4 milionu uživatelů. Návštěvníci iVysílání si mohou vybírat ze skoro…
Filip Rožánek
6. 2. 2025
SPIR hledá provozovatele NetMonitoru, který zvládne měřit návštěvnost bez 3rd party cookies
Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) vyhlásilo výběrové řízení na provozovatele měření návštěvnosti českého internetu. NetMonitor je nezávislé auditované měření návštěvnosti a sociodemografických statistik na webech zapojených médií. Zájemci…
David Slížek
23. 4. 2024
Konec snippetů v Googlu návštěvnost moc neovlivnil, říkají velcí čeští vydavatelé. U Facebooku je situace jiná
Více než dva měsíce poté, co Google přestal zobrazovat ve svých službách náhledy článků českých médií, se tento krok na návštěvnosti velkých českých online médií příliš neprojevil. Vyplývá to z informací, které Lupě poskytli zástupci největších…
David Slížek
28. 2. 2023
Josef Šlerka (Investigace.cz): Blokování dezinformačních webů už po dvou měsících přestává fungovat
Podcast
Blokování postavené na dobrovolnosti ukazuje své limity. Když nikdo neaktualizuje seznam blokovaných domén, dají se opatření obejít, ukazuje čerstvá analýza.
David Slížek
12. 5. 2022
Doba čtení:
2 minuty
Blokace na Facebooku srazila návštěvnost zpravodajských webů v Austrálii o 13 %
Jak australská média zasáhlo zablokování možnosti publikovat na Facebooku zpravodajský obsah? První odhady analytické společnosti Chartbeat mluví o přibližně 13% celkovém poklesu návštěvnosti zpravodajských webů. Informovala o tom agentura Reuters…
David Slížek
19. 2. 2021
Na Primě měla loni nejvyšší sledovanost Slunečná. Roste také web a HbbTV
Skupina stanic televize Prima loni dosáhla průměrného celodenního podílu 24,78 % v cílové skupině všech diváků starších 15 let. Největší radost jí dělá o něco užší strategická věková skupina 15–69 let, na kterou cílí při prodeji reklamy. Tam její…
Filip Rožánek
11. 1. 2021
NetMonitor: COVID-19 zvýšil návštěvnost e-shopů, Black Friday nevybočoval z průměru
Protipandemická opatření listopadu se podle NetMonitoru promítla do nákupních trendů. Uvedly to Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) a agentura Gemius. Kvůli uzavírce kamenných prodejen se v listopadu oproti říjnu zvýšila návštěvnost webů…
Ondřej Novák
7. 12. 2020
Služba na měření návštěvnosti Navrcholu.cz po 23 letech končí
Služba pro monitoring webů a jejich návštěvnosti Navrcholu.cz se po skoro čtvrtstoletí provozu odebere na odpočinek. Ukončení provozu oznámili její provozovatelé k 31. lednu 2021. Službu provozuje firma Internet Info, vydavatel Lupy. „Monitoring…
David Slížek
11. 11. 2020
Filip Rožánek: Některá média současnou krizi nepřežijí
Podcast
Čísla naznačují, že se část čtenářů alternativních médií přesunula k tradičním médiím, říká editor DigiZone a mediální analytik Filip Rožánek. Uvnitř: PODCAST.
Jan Vaca
9. 4. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Netmonitor: v březnu nejrychleji rostlo zpravodajství a ekonomické weby
S prudkým nárůstem nakažených novým koronavirem koreloval i nárůst návštěvnosti ve zpravodajské sekci českého internetu. Nejvíce se zpravodajství četlo z tabletů (21 %), pevné počítače a notebooky tvořily střed (16 %) a nejméně na mobilních…
Karel Wolf
7. 4. 2020
Počet českých uživatelů, navštěvujících weby z mobilu, vzrostl loni o půl milionu
V průběhu roku 2018 citelně stoupl počet českých uživatelů, navštěvujících webové stránky pomocí mobilního telefonu. Zvýšil se o více než půl milionu a dosáhl téměř 4,3 milionu reálných uživatelů. Počet klasických počítačů připojených k internetu…
Karel Wolf
7. 1. 2019
Facebook poprvé přišel o uživatele v USA a Kanadě, za čtvrt roku ztratil 700 tisíc DAU
Facebook má aktuálně asi 1,4 miliardy denních aktivních uživatelů (DAU), v severní Americe a Evropě ale jejich počet dlouhodobě stagnuje nebo roste jen velmi pomalu. V aktuálně zveřejněných statistikách sociální sítě se dokonce poprvé objevil…
David Slížek
1. 2. 2018
Český internet roste a řeší přílepek zákona o léčivech i plány EU na regulaci fake news
Z pohledu žebříčku návštěvnosti stále žádná revoluce. Z pohledu GDPR, ePrivacy a možné regulace fake news od EU ale přijdou těžší časy.
Daniel Dočekal
23. 1. 2018
Doba čtení:
4 minuty
Jak používat Product Listy v Google Analytics – analytickou zbraň e-shopů
Jak efektivně měřit chování návštěvníků v e-shopu? Nabízíme jeden tip pro okamžitou optimalizaci problémových míst e-shopu.
Vašek Jelen
6. 12. 2016
Doba čtení:
5 minut
StatCounter: Mobily a tablety v používání webů poprvé porazily desktop
Statistiky mobilních přístupů na internetové stránky poprvé celosvětově překonaly přístupy ze stolních počítačů – tedy alespoň v údajích služby StatCounter, která analyzuje používání webů na základě měřících kódů na asi 3 milionech světových…
David Slížek
2. 11. 2016
Upadá zájem o české zpravodajské servery?
Glosa
Celkový meziroční pokles kolem 5 %. Co by mohlo stát za překvapivým trendem v číslech tuzemských zpravodajských serverů?
Josef Šlerka
5. 10. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Nejsledovanější světové kanály na YouTube – PewDiePie stále vládne
Je světovou jedničkou stále PewDiePie, nebo se něco za rok od posledního záznamu stavu změnilo?
Daniel Dočekal
2. 8. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Oficiální návštěvnost českého internetu bude dále měřit Gemius
NetMonitor zůstane v rukou stávajícího provozovatele, agentury Gemius. Ta vyhrála tendr a slibuje nové funkce a rychlejší dodávky dat.
David Slížek
3. 5. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Náhlý pokles čísel návštěvnosti českého internetu? Mohl za to filtr pro AdBlock
Komentář
Důsledky blokování reklamy z té trochu stinné stránky bylo možné vidět v uplynulých týdnech v měření návštěvnosti českého internetu.
Daniel Dočekal
7. 4. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Odkud přicházejí zákazníci do e-shopů? Vyhledávání pořád vede
Ať chceme, nebo ne, vyhledávání je stále zdrojem skoro poloviny návštěvnosti a ta přímá hraje skoro třetinovou roli. Česká čísla bohužel ve studii nejsou.
Daniel Dočekal
4. 4. 2016
Doba čtení:
1 minuta
O novém provozovateli NetMonitoru se rozhodne mezi Gemiusem a GfK
Sdružení pro internetový rozvoj oznámilo dva finalisty, kteří se utkají o provozování oficiálního měření návštěvnosti na českém internetu.
David Slížek
18. 1. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Videoreklama vyrostla oproti loňskému roku skoro na dvojnásobek
Ve videoreklamě se na českém internetu v listopadu protočilo 130 milionů Kč (necelých 18 % z display reklamy), uvádí Sdružení pro internetový rozvoj.
Daniel Dočekal
17. 12. 2015
Doba čtení:
3 minuty
Český NetMonitor chce provozovat pět firem, vítěz má být jasný v únoru
Do tendru Sdružení pro internetový rozvoj na provozovatele měření návštěvnosti českého internetu se přihlásilo pět zájemců.
David Slížek
3. 12. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Facebook změnil definici měsíčních aktivních uživatelů
Stoupající nedůvěra k číslům poskytovaným Facebookem o počtu uživatelů přinesla změnu metriky. Důvěryhodnější ale není.
Daniel Dočekal
9. 11. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Firmy z žebříčku Fortune 500 nejvíce používají LinkedIn a Glassdoor
Jaké sociální sítě a média používají americké společnosti z žebříčku Fortune 500? Trochu paradoxně je na prvním místě LinkedIn.
Daniel Dočekal
2. 11. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Twitter má zásadní problém, noví uživatelé nepřicházejí
Dalo by se o tom psát znovu a znovu, Twitter pro nové uživatele lákavý není, navíc už zpravidla mají jiné sociální sítě
Daniel Dočekal
29. 10. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Míra blokování reklam v ČR se pohybuje kolem 10 %, potvrdil SPIR
V průměru desetina zhlédnutí stránek na českých webech je zasažena blokováním reklam. U některých webů míra blokování dosahuje až 40 %.
David Slížek
15. 10. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Dívají se na reklamy na internetu hlavně roboti?
Glosa
Jedenáct procent displayových reklam a skoro čtvrtinu video inzerce zhlédnou roboti, ne lidé. A stále za to někdo platí.
Daniel Dočekal
14. 10. 2015
Doba čtení:
4 minuty
Stav českého internetu: růst internetové populace zpomaluje
Aktuálně
SPIR má poprvé od srpna data podle nové metodiky, která lépe měří PC a mobily. Jinak tak nějak klasika, až na Evropskou unii a loterijní zákon.
Daniel Dočekal
16. 9. 2015
Doba čtení:
4 minuty
1
–
30
/
131
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji