server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Nielsen
Nielsen
1
–
15
/
15
IPTV kraluje českým domácnostem, je to hlavní typ příjmu televizního signálu
Aktuálně nejpoužívanějším hlavním typem příjmu TV signálu v České republice jsou IPTV a kabelové služby. Využívá je 46 % domácností, v posledních letech tento způsob distribuce roste na úkor ostatních platforem. Uvedla to Asociace televizních…
Filip Rožánek
10. 2. 2025
Fenomén StarDance. Letošní řada měla nejlepší výsledky od roku 2007
Třináctou řadu StarDance sledovalo na ČT1 průměrně 1,6 milionu diváků starších patnácti let a dalších 122 tisíc dětí, což je nejvíce od druhé řady v roce 2007. Průměrný podíl na sledovanosti v čase vysílání dosáhl téměř 44,5 % diváků, což je…
Filip Rožánek
16. 12. 2024
Sledovanost letošních novinek. Diváky zajímalo kynutí, zločiny a rakovina
Sledovanost
Sobotní pořad Peče celá země se stal útočištěm všech, kdo mají po krk kriminálek a vztahových seriálů. A kolik seriálů z Jadranu ještě uvidíme?
Filip Rožánek
25. 3. 2024
Doba čtení:
7 minut
Už je toho trochu moc, říkají Češi o streamovacích službách
Nejnovější data ukázala, jak Češi uvažují o placení za video na internetu a co dělají, když jejich oblíbená služba nenabízí konkrétní pořad, který je zajímá.
Filip Rožánek
22. 5. 2023
Doba čtení:
6 minut
Po rekordním jaru naměřily televizní peoplemetry i rekordní říjen
Tak vysokou sledovanost, jaká byla v říjnu 2020, nenaměřily televizní peoplemetry v žádném z minulých říjnových měsíců od začátku projektu v roce 1997. Denní sledovanost v cílové skupině diváků starších 15 let představovala 4 hodiny a 18 minut, což…
Filip Rožánek
20. 11. 2020
Přelaďování je u konce. Co nám dal a vzal přechod na DVB-T2?
Vysílač Valašské Klobouky – Ploštiny jako úplně poslední v republice kompletně ukončil šíření DVB-T. Podíl domácností, které spoléhají jen na anténu, stále klesá.
Filip Rožánek
29. 10. 2020
Doba čtení:
8 minut
Česká televize dokončila přechod na DVB-T2. Vyřídila 23 tisíc dotazů
Vypnutím DVB-T na vysílačích Zlín-Tlustá hora a Valašské Klobouky-Ploštiny uzavřela Česká televize přechod na nový vysílací standard DVB-T2. Při té příležitosti zveřejnila své ohlédnutí za celým procesem, který začal loni 27. listopadu. „Změna si…
Filip Rožánek
2. 10. 2020
Nejpoužívanější mobilní aplikace roku v USA? Vede Facebook a Google
Facebook a Google drží prvních pět pozic v žebříčku nejpoužívanějších mobilních aplikací roku 2015 v USA (podle Nielsenů).
Daniel Dočekal
31. 12. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Dvě z pěti amerických domácností mají video streaming, nejčastěji Netflix
Netflix, Amazon Prime, Hulu Plus najdete dnes ve dvou z pěti amerických domácností. Tradiční televize to zatím neohrožuje, tedy, zdánlivě neohrožuje.
Daniel Dočekal
12. 3. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Dá se podle Twitteru předpovědět, jak diváky zaujme seriál v televizi?
Potřebujete 300 lidí napojených na monitor mozku, abyste zjistili to, co uživatelé Twitteru vědí: že lidé tweetují o tom, na co se dívají.
Daniel Dočekal
10. 3. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Nielsen: Za pokles sledovanosti televize mohou mobilní zařízení
Lidé sledující televizní vysílání na mobilních zařízení prý mohou za pokles sledovanosti a ratingu podzimních televizních premiér.
Daniel Dočekal
13. 10. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Americká výzkumná agentura Nielsen ovládla firmu Mediaresearch
Holding Nielsen odkoupil většinový podíl v tuzemské výzkumné agentuře Mediareserch, která se mimo jiné podílí na projektu NetMonitor. Ten měří návštěvnost českého Internetu.
Martin Vyleťal
22. 7. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Google+ vs. Facebook? 6 minut vs. 6 hodin
Průměrný uživatel Facebooku na něm měsíčně tráví 6 hodin a 44 minut. Na Google+ pouze 6 minut a 47 sekund.
Daniel Dočekal
11. 5. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Nové měření televizního vysílání: Nielsen a Twitter budou měřit ohlas pořadů na internetu
Tak dlouho se mluví o tzv. druhé (a třetí, a čtvrté…) obrazovce, až se z ohlasu televizního vysílání v sociálních sítích stane nová metrika. Americká výzkumná agentura Nielsen ohlásila, že s Twitterem uzavřela dohodu na vytvoření a měření nového „Nielsen Twitter TV Ratingu“. První čísla by měla být k dispozici na podzim 2013.
David Slížek
17. 12. 2012
Doba čtení:
1 minuta
Nielsen: Sociální média už 20 let rostou a mění, jak se díváme na televizi i jak nakupujeme
Sociální sítě stárnou, zrají a proměňují se. Jsme stále více mobilní, byť mobilnímu internetu vládnou aplikace. Sociální sítě jsou významné všude, byť se jednotlivé části světa dost liší. Trávíme na nich závratné množství času a ovlivňují řadu věcí.
Daniel Dočekal
11. 12. 2012
Doba čtení:
5 minut
1
–
15
/
15
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji