server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere
31
–
60
/
63
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
Za prvních pět měsíců roku prodala tuzemská média reklamu za téměř 34 miliard korun
Tradičně nejlépe se vedlo televizní reklamě, jejíž ceníkové příjmy od ledna do května přesáhly dvacet miliard korun, což ve srovnání se stejným obdobím loňského roku znamená nárůst o devět procent. O čtyři procenta si polepšila i tištěná inzerce,…
Jan Brychta
19. 6. 2018
Sedm procent tuzemských televizních domácností už přijímá DVB-T2 vysílání
Podle aktuálních výsledků Kontinuálního výzkumu z prvního čtvrtletí letošního roku, zajišťovaného pro Asociaci televizních organizací společností Nielsen Admosphere v rámci projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti, využívá…
Jan Brychta
12. 6. 2018
I mezi IPTV diváky vedou ve sledovanosti tuzemské krimi seriály
Podle statistiky sledovanosti za letošní březen, kterou zpracovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere a jejíž údaje potvrzují i statistiky IPTV platformy Lepší.TV, se v první dvacítce nejsledovanějších pořadů nachází hned jedenáct seriálových…
Jan Brychta
30. 4. 2018
V lednu spuštěná televize Seznam zasáhla během března skoro milion diváků
Podle peoplemetrového měření televizní sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje výzkumná agentura Nielsen Admosphere, měla televize Seznam během letošního března dosáhnout mezi diváky staršími patnácti let průměrného podílu…
Jan Brychta
4. 4. 2018
Monitorovaná média hlásí nárůst příjmů, TV reklama si polepšila o téměř 19 %
Za první dva měsíce letošního roku si média monitorovaná výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere přišla na 10,8 miliardy korun, o více než jednu miliardu více než za srovnatelné období loňského roku. Tradičně nejlépe se dařilo prodejcům televizní…
Jan Brychta
26. 3. 2018
ATO zveřejnilo výsledky měření internetové sledovanosti, každý Čech vykáže měsíčně více než hodinu
Z naměřené internetové sledovanosti videoobsahu za letošní únor 2018 připadá 78 procent na počítače, devět procent na mobilní telefony, sedm procent na televizory (z většiny pomocí platformy HbbTV) a pouze pět procent na tablety. Autor:…
Jan Brychta
21. 3. 2018
Čas strávený před televizí se neustále prodlužuje, dvě třetiny domácností deklarují HD příjem
Absenci televizního přijímače přiznává pouze pět procent tuzemských rodin, diváci starší patnácti let tráví před obrazovkou necelé čtyři hodiny denně.
Jan Brychta
13. 3. 2018
Doba čtení:
1 minuta
Portál Film Popular nabízí tisíce videí, ze tří stovek titulů je osmnáct filmů a seriálů v HD
Velký podíl na HD tvorbě tvoří české dokumenty a další pořady sesterské stanice Kinosvět. Celkový počet videí, které videoportál nabízí, v současnosti dosahuje téměř dvou tisíc.
Jan Brychta
5. 3. 2018
Doba čtení:
14 minut
Loni prodala sledovaná média reklamu v ceníkové hodnotě přes osmdesát miliard korun
UVNITŘ TABULKY – Ve srovnání s loňským rokem si prodejci televizní, tištěné, rozhlasové a venkovní reklamy dohromady polepšili o téměř sedm miliard korun.
Jan Brychta
16. 2. 2018
Doba čtení:
2 minuty
Reklama v roce 2017 přesáhla, v ceníkových cenách, 100 miliard Kč
Zpráva z celoročních dat monitoringu reklamy Nielsen Admosphere ale říká i to, že největším zadavatelem je Alza.cz a že Škoda Auto je desátá.
Bohumil Herwig
18. 1. 2018
Doba čtení:
1 minuta
V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun
UVNITŘ TABULKA – Za spoty doprovázející video obsah u monitorovaných online médií si jejich provozovatelé naúčtovali v ceníkových cenách přes 84 milionů korun.
Jan Brychta
21. 11. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Nielsen spustil nástroj pro měření reklamních on-line kampaní i na českém trhu
Nielsen Digital Ad Ratings (Nielsen DAR) funguje v bezmála třicítce zemí po celém světě. Nyní se nasazuje i do Česka.
Bohumil Herwig
25. 10. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Češi jako pionýři hybridní televize ve střední Evropě. Co jim nabízí „kabelovka pro chudé“?
UVNITŘ GALERIE – Třetí letošní klubový večer projektu WebTop100 se věnoval průniku televizní a internetové reklamy, jak jej nabízí platforma HbbTV.
Jan Brychta
6. 10. 2017
Doba čtení:
4 minuty
Televizor má v domácnosti stále dominantní postavení. Na tabletu sledujeme videa jen minutu denně
Ani zvyšující se počet digitálních zařízení typu mobil, tablet, počítač, neohrožuje podle společnosti ATO vůdčí postavení televizního přijímače.
Bohumil Herwig
16. 8. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Změny v měření televizní sledovanosti, aktuální výsledky poslechovosti a novinky na webech televize Prima
TÝDENNÍ REVIZE – Jak ovlivní zařazení odložené sledovanosti prodej reklamy? Která rádia si polepšila? A co připravuje internetové oddělení televize Prima?
Jan Brychta
12. 8. 2017
Doba čtení:
4 minuty
Adwind Software vyvinul nástroj pro plánování televizních kampaní
Společnost Adwind Software představila ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite nový modul reachových křivek, usnadňující strategické plánování televizních kampaní.
Jan Brychta
8. 8. 2017
Doba čtení:
3 minuty
Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony
UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.
Jan Brychta
4. 7. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě
UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.
Jan Brychta
28. 4. 2017
Doba čtení:
2 minuty
V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni
UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.
Jan Brychta
6. 4. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Hybridní televize je zábavou pro celou rodinu, říká Denisa Kollárová z České televize
AKTUALIZACE – Jednou z nejčastěji skloňovaných zkratek letošního TVCONu bylo HbbTV, své zkušenosti s červeným tlačítkem představila posluchačům i specialistka České televize na nelineární vysílání.
Jan Brychta
23. 3. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Letošní TVCON hlásí další řečníky, hybridní projekty ProSieben představí Lars Friedrichs
UVNITŘ VIDEO – V programu letošního ročníku konference TVCON přibyla kromě Friedrichse i další jména, mezi nimi David Duroň jako ředitel O2 TV, Hana Friedlaenderová za výzkumníky Nielsen Admosphere a Peter Matal z RTVS.
Jan Brychta
17. 3. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun
UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.
Jan Brychta
27. 2. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun
UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.
Jan Brychta
19. 1. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent
UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.
Jan Brychta
22. 12. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Za prvních deset měsíců utratili zadavatelé o osm miliard korun více než loni
UVNITŘ GRAFY – Při srovnání loňského a letošního října poklesly o necelé dvě procenta investice do rozhlasové reklamy.
Jan Brychta
14. 12. 2016
Doba čtení:
2 minuty
ATO si vybralo realizátora crossplatformního měření televizní a online sledovanosti
Výzkumníci z Nielsen Admosphere podepsali smlouvu s Asociací televizních organizací na realizaci crossplatformního měření sledovanosti a konzumace audiovizuálního obsahu pro roky 2018 až 2022.
Jan Brychta
20. 11. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Telekomunikační společnosti utratily letos za reklamu necelé dvě miliardy korun
Během prvních devíti měsíců letošního roku si zadavatelé ze segmentu telekomunikací zakoupili reklamu v hodnotě 1,8 miliardy, což je o 188 milionů více než loni.
Jan Brychta
26. 10. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Za první tři kvartály přesáhly investice do médií padesát miliard korun
UVNITŘ TABULKY – Všechny mediatypy hlásí v meziročním srovnání růst, nejvíce si polepšila televize, nejméně venkovní reklama.
Jan Brychta
18. 10. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Reklamní výdaje nadále rostou, nejméně roste tisk a outdoor
Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere pokračuje v optimistickém tónu, meziroční nárůst objemu televizní reklamy dosahuje dvaceti procent.
Jan Brychta
28. 8. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Výběr z prezentací, které zazněly na konferenci Digimedia 2016
Pořádající Asociace českých reklamních agentur zpřístupnila na svém webu prezentace vybraných řečníků. Věnují se mimo jiné budoucnosti veřejnoprávního vysílání, digitální demenci nebo digitalizaci z pohledu diváků.
Jan Brychta
27. 5. 2016
Doba čtení:
1 minuta
31
–
60
/
63
První strana
Předchozí strana
1
2
3
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji