server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Podpora uživatelů
Podpora uživatelů
1
–
3
/
3
Má smysl pořídit si firemní bot, který bude komunikovat se zákazníky?
Komentář
Přichází doba botů, mohutně podporovaná sociálními sítěmi. Je to zajímavé v tom, že se tím vlastně vrací věci z doby hodně dávno minulé.
Daniel Dočekal
6. 6. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Slouží sociální sítě zákazníkům skutečně jen ke stížnostem na firmy?
Jedním z důležitých aspektů existence firem na sociálních sítích je zákaznická podpora. Nebo by alespoň měla být. Co o tom říkají čísla?
Daniel Dočekal
24. 11. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Svět se mění a přesto jen 39 % firem odpovídá zákazníkům na Twitteru
Dnešní zákazníci jsou sociální natolik, že si na netekoucí vodu raději postěžují na sociálním profilu vodáren. Zákaznická linka je už pro ně příliš složitá.
Daniel Dočekal
2. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
1
–
3
/
3
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji