server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklama
Reklama
91
–
120
/
173
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
Následující strana
Poslední strana
Kdo kliká na reklamu? 20 až 90 % kliků na webech mohou mít na svědomí roboti
Organizované skupiny vytvářejí celé weby zaměřené na jediné: jak obrat inzerenty o peníze. Slouží k tomu počítače zapojené do botnetů, které klikají na reklamy, aniž to uživatel tuší.
Daniel Dočekal
7. 10. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Cílená reklama: hon prohlížečů na cookies sílí, možná už je ale zbytečný
Komentář
Neúspěch iniciativy Do Not Track je dalším argumentem pro existenci a vznik nástrojů zaměřených proti cookies často sloužících pro stopování uživatelů. Má však hon na cookies ještě smysl?
Jiří Macich ml.
25. 9. 2013
Doba čtení:
12 minut
SPIR: V Česku se za internetovou reklamu vydává nejvíce z CEE
Výdaje za internetovou reklamu vycházejí v Česku na hlavu jen trochu pod celoevropským průměrem. A meziročně rychle rostou.
Marek Janouš
19. 9. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Antistopovací Do Not Track neuspěl. Může jeho konec ohrozit cílení reklamy?
Komentář
Myšlenka to byla hezká, ale v praxi se ukázala neprosaditelná. Debaty o standardizaci technologie Do Not Track teď míří k neslavnému konci. A tvůrci prohlížečů prý chtějí přitvrdit.
Jiří Macich ml.
18. 9. 2013
Doba čtení:
8 minut
Český Internet měl nejvíce uživatelů letos v březnu, roste i digitální reklama
Aktuálně
Mobilních uživatelů je podle měření Netmonitoru 1,67 milionu a na počtu zobrazených stránek se mobilní český Internet podílí zhruba osmi procenty.
Daniel Dočekal
17. 9. 2013
Doba čtení:
4 minuty
RTB: Užitečná věc nebo rafinovaná sebevražda mediálních domů?
Komentář
Publicista Aleš Borovan označil prodej reklamy přes Real Time Bidding (RTB) za „nový způsob sebevraždy velkých mediálních domů“. Jeho komentář stojí za… komentář.
Daniel Dočekal
12. 9. 2013
Doba čtení:
6 minut
Pět mediálních vydavatelství se spojuje ke společnému prodeji reklamy aukcí
Centrum Holdings samo nestačilo na pořádné rozjetí RTB v plošné internetové reklamě, a tak se domluvilo s konkurenty na vzniku platformy společné.
Marek Janouš
4. 9. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Easy YouTube Video Downloader i Best Video Downnloader jsou podvod
Sambreel se vrací s novými podvodnými aplikacemi na „stahování videí z YouTube“. Ve skutečnosti slouží k výměně inzerátů za vlastní a parazitování
Daniel Dočekal
24. 8. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Twitter zneužil uživatele, v reklamní kampani vytvořil falešné tweety
Falešené tweety skutečných uživatelů se objevily v reklamní kampani na inzertní platformu Twitteru, uživatelům se to pochopitelně nelíbí. Firma už se za pochybění omluvila.
Daniel Dočekal
24. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Říkáte Facebooku, jaké reklamy nechcete? Facebook to ignoruje
AllThingsD objevil něco, co většina z nás už dávno ví. Říkat Facebooku, že nějakou reklamu nechcete, vůbec nepomáhá.
Daniel Dočekal
21. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
SPIR: Internetová videoreklama roste
Videa na internetu pravidelně sleduje nejméně polovina uživatelů, a tak se k této formě obsahu obrací pozornost inzerentů hledajících nové způsoby, jak zaujmout.
Marek Janouš
19. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google prý platí, aby AdBlock Plus neblokoval jeho reklamy
Rakouský týdeník Horizont tvrdí, že Google a další firmy platí tvůrcům AdBlock Plus, aby se jejich reklamy dostaly na bílou listinu a zobrazovaly se uživatelům.
Martin Vyleťal
9. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Infografika: Internetové reklamě se daří
Internetové reklamě se v ČR daří, krizi překonala a v letošním roce by měla dosáhnout obratu 12,9 miliard korun. V celkovém reklamním mixu má internetová reklama 17,4% podíl.
Daniel Dočekal
24. 6. 2013
Doba čtení:
do minuty
Facebook doplňuje hashtagy, ale musíte mít trpělivost
Než se mezi všechny uživatele Facebooku rozšíří podpora hashtagů, potrvá to i několik týdnů. Co to ale je proti pěti či více letům zpoždění…
Daniel Dočekal
13. 6. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Mobilní Internet v Česku roste: z mobilu či tabletu je 6,5 % zhlédnutí stránek
Statistiky
Český Internet měl v dubnu 6,68 milionu uživatelů, v žebříčcích serverů nejsou velké změny, a v reklamě se v květnu proinzerovalo 613 milionů. Co dalšího prozradil Netmonitor?
Daniel Dočekal
12. 6. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Facebook zruší víc než polovinu reklamních formátů (i tak jich bude dost)
Neznamená to, že by reklamy na Facebooku ubylo, firma se jen zbaví duplicit a zjednoduší nabídku pro zadavatale. Skončit mají samostatné Sponsored Stories, Nabídky či Otázky.
David Slížek
7. 6. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Příjmy YouTube z mobilní reklamy se za poslední půlrok ztrojnásobily
Prodej mobilní reklamy prudce roste. V příštích pěti letech se má tento trh zdesetinásobit. Už nyní YouTube vydělává odhadem 20—25 % svých příjmů prostřednictvím mobilní aplikace.
Marek Janouš
6. 6. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google varuje před neoznačenou reklamou, webům hrozí odstranění z Google News
Hitem posledních měsíců je „native advertising“, tedy reklama „přirozeně“ začleněná do článků či zpráv. Google varuje před takto skrytou reklamou
Daniel Dočekal
5. 6. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google chystá HTML5 nástroj pro tvorbu webů, aplikací a reklam
Google Web Designer má pomoci inzerentům a vydavatelům lépe využít potenciálu programů fungujících napříč platformami. Bude plně integrován do služeb DoubleClick Studio a AdMob.
Martin Vyleťal
5. 6. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google: YouTube je v Česku druhou největší televizí. Šlape Nově na paty
YouTube měsíčně navštíví 5,1 milionu českých uživatelů a aspoň jednou za měsíc se na nějaké video podívá 8 z 10 uživatelů českého Internetu, říká průzkum agentury TNS Aisa.
David Slížek
3. 6. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Twitter zavádí nový reklamní formát: lead generation cards. Bude fungovat?
Díky novému formátu se u tweetu může objevit tlačítko, jehož prostřednictvím mohou uživatelé zaslat firmě své kontaktní informace. Možnosti využití by mohly být velké.
David Slížek
22. 5. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Čeká cookies (sušenky) konec? A jak dopadne inzerce a měření návštěvnosti?
Komentář
Pokud Apple, Microsoft i Mozilla splní své sliby, tak se brzy v jejich prohlížečích cookies stanou nezvaným hostem. Online inzerci i měření návštěvnosti čekají nelehké časy.
Daniel Dočekal
2. 5. 2013
Doba čtení:
4 minuty
Skoro třetinu provozu na webu vytvářejí roboti, škody na inzerci dosahují miliard dolarů
Solve Media upozorňuje, že v prvním čtvrtletí tohoto roku opět stoupl robotický provoz. Ten představuje až 29 % a „podezřelý“ provoz se tak podílí 43 procenty.
Daniel Dočekal
28. 4. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Evropská komise: Veřejnost má nyní měsíc na vyjádření k návrhům od Googlu
Google navrhl Evropské komisi čtvero opatření, ke kterým je ochoten zavázat se na dobu příštích pěti let. Budou stačit?
Marek Janouš
25. 4. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Facebook "partner categories" - další pokračování vlezlého útoku na soukromí
Partner categories" je hlavně inzertní produkt. Umožňuje cílit reklamu nebývalým způsobem. Ale zároveň jde o další ukázku toho, jak na tom vlastně jsme se soukromím na Internetu.
Daniel Dočekal
12. 4. 2013
Doba čtení:
1 minuta
General Motors se vrací k inzerci na Facebooku, zatím na zkoušku
Odchod General Motors z Facebook těsně před vstupem Facebooku na burzu vyvolal velké pozdvižení. Nyní se GM na zkoušku vrací.
Daniel Dočekal
10. 4. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Andreas Demuth (Centrum.cz): Schopnost vytvářet produkty je v ČR vyšší než jinde
NetClub
Za jaký internetový obsah budou lidé platit? Ujala se reklama prodávaná průběžnou dražbou? Má smysl bavit se v souvislosti s reklamou o soukromí? A jaký je český internetový trh?
Marek Janouš
21. 3. 2013
Doba čtení:
13 minut
Hacknuté účty MTV a BET na Twitteru ? Ale kdeže, teď už je to jenom reklama
Burger King a Jeep si své hacknuté účty užili a je málo pravděpodobné, že by šlo o reklamní či PR aktivitu. S dalšími „hacknutými“ účty na Twitteru je to ale trochu jinak.
Daniel Dočekal
21. 2. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google rozšiřuje kampaně v AdWords o lepší podporu mobilních zařízení
V rámci jedné kampaně půjde spravovat různá zobrazení podle kontextu, a také měřit nové způsoby konverze.
Marek Janouš
8. 2. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Reklamní API Twitteru je (opět) na spadnutí, má přijít už na jaře
Podle serveru TechCrunch už Twitter na spuštění API připravuje marketingové agentury. Co by mělo API zadavatelům reklamy přinést? Zaplaví Twitter reklamami?
David Slížek
29. 1. 2013
Doba čtení:
2 minuty
91
–
120
/
173
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji