Křišťálová Lupa 2025
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklamní investice
Reklamní investice
31
–
46
/
46
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Oproti loňskému červnu si sledovaná média polepšila o více než půl miliardy korun
UVNITŘ TABULKY – Za prvních šest měsíců letošního roku proteklo monitorovanými médii skoro 42 miliard korun.
Jan Brychta
27. 7. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste až o třicet procent
Sezónnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.
Jan Brychta
11. 7. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony
UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.
Jan Brychta
4. 7. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Inzertně plodný květen přinesl posílení u všech sledovaných mediatypů
AKTUALIZACE – Tuzemskými médii proteklo během letošního května více než sedm miliard korun. Dalších 650 milionů korun pak spolkla displejová reklama na internetu.
Jan Brychta
29. 6. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Reklamní investice do všech mediatypů rostou, meziročně poklesly pouze u tisku
UVNITŘ TABULKY – Celkem letos utratili reklamní zadavatelé o více než dvanáct procent více než ve srovnatelném období loňského roku.
Jan Brychta
19. 5. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě
UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.
Jan Brychta
28. 4. 2017
Doba čtení:
2 minuty
V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni
UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.
Jan Brychta
6. 4. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun
UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.
Jan Brychta
27. 2. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun
UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.
Jan Brychta
19. 1. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent
UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.
Jan Brychta
22. 12. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Reklamní výdaje nadále rostou, nejméně roste tisk a outdoor
Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere pokračuje v optimistickém tónu, meziroční nárůst objemu televizní reklamy dosahuje dvaceti procent.
Jan Brychta
28. 8. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Reklamní příjmy podle výzkumu Nielsen Admosphere u všech médií rostou
Monitorované reklamní výdaje u všech sledovaných mediatypů rostly. Nejvýrazněji tomu bylo u televize, kde meziročně vzrostly téměř o dvacet procent.
Jan Brychta
20. 7. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Reklamy na kurzové sázky? Zkraje roku nejspíš přijde chaos
Pokud by si nějaký historik dal tu práci a chtěl někdy v budoucnosti sepsat dějiny novodobého sportovního sázení, začal by asi takhle.
Václav Sochor
19. 7. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Oživení asijské a evropské ekonomiky by mělo navýšit reklamní výdaje na luxusní zboží
Podle aktuální předpovědi mediální agentury ZenithOptimedia vzrostou v letošním roce investice do reklamy na luxusní artikly o tři procenta z necelých dvou procent v loňském roce.
Jan Brychta
14. 7. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Největším zadavatelem únorové bannerové reklamy byla společnost LMC
V únoru 2016 byl využit reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 444 milionů korun, což oproti lednovým 423 milionům znamená nárůst o pět procent.
Bohumil Herwig
16. 3. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Investice do reklamy v loňském roce a výhled na další období
Podle monitoringu společnosti Nielsen Admosphere loni reklamní trh meziročně vzrostl takřka o osm procent. Podle agentury ZenithOptimedia bude pozitivní trend trvat i v dalších letech.
Jan Brychta
22. 1. 2016
Doba čtení:
4 minuty
31
–
46
/
46
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji