string(4570) "

Jak se značky chopily nových příležitostí s nástupem AI a jak se jim vyplácí zařadit trendy jako gaming do marketingu? Jak se svou značkou růst do dalších kategorií a trhů? Jak rebrandovat, abyste uspěli na lokálních trzích? Jak vybudovat silnou značku, která bude pro zákazníky první volbou, ukáže letošní jubilejní konference BRANDstorming. Opět se bude věnovat příběhům, strategiím a kreativám značek a jejich cestě za úspěchem.

Se zástupci úspěšných značek, agentur, se stratégy a kreativci se můžete potkat 4. dubna v pražském Hotelu Jalta.

Pět důvodů, proč letos nechybět na konferenci BRANDstorming 2024.

1. Jak vybudovat skvělý brand

Dozvíte se, jak vybudovat skvělý brand, a to od zkušených marketingových odborníků jako jsou Miloš Formánek (dříve Red Bull, Zaraguza), Michal Pastier,autorpopulárníŽluté knihy budování značky, Josef Řezníček ze Včeliště či Tomáš Preněk zPublicis Groupe.

2. Značky a inovace

Získáte praktické tipy, jak zařadit inovativní formáty a nové technologie do vašich marketingových aktivit. Těšit se můžete na využití AI pro storytelling, zapojení gamingu či využití sociální sítě TikTok od zástupců značek Česká Spořitelna, Škoda Auto a STOCK Plzeň.

3. Příběhy značek, které inspirují

Jak budovat 320 let starou značku v 21. století, na co vše myslet při globálním rebrandingu nebo jak úspěšně uvést na trh novou značku prostřednictvím sociálních sítí a influencer marketingu. To se dozvíte v příbězích značek Grandhotel Pupp, vydavatele deskových her CGE nebo ROKU ginu.

4. Výzkum a právo v marketingu aneb KPZ všestranného markeťáka 

K čemu se vám může hodit výzkum předpovídající spotřebitelské chování, který kombinuje průlomové poznatky z psychologie, neurovědy a výzkumů podvědomí? Zajímá vás, jak zatočit s doménovými parazity? Ani tato témata v programu nebudou chybět a těšit se můžete ještě na několik dalších překvapení.

5. WORKSHOP: Ověřená věda a praxe úspěšných značek

Letos si pro vás připravil hodinový workshop zkušený lektor a marketingový konzultant Milan Formánek na téma Ověřená věda a praxe úspěšných značek. Zaměří se na budování značek od tvorby analýzy, přes strategii až po marketingové taktiky. Prakticky si vyzkoušíte pár rychlých cvičení, jak vylepšit definici své značky, jak pracovat s kódy značky nebo emocemi v komunikaci.

Vstupte s námi do světa brandingu, inovací značek a storytellingu. Program a anotace jednotlivých řečníků najdete na stránkách konference BRANDstorming, kde se můžete i zaregistrovat.

Partnery akce jsou ELV AISherpas, produktovým partnerem je EasyEvent a mediálně konferenci podporují odborné weby Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.

"