string(4570) "
Jak se značky chopily nových příležitostí s nástupem AI a jak se jim vyplácí zařadit trendy jako gaming do marketingu? Jak se svou značkou růst do dalších kategorií a trhů? Jak rebrandovat, abyste uspěli na lokálních trzích? Jak vybudovat silnou značku, která bude pro zákazníky první volbou, ukáže letošní jubilejní konference BRANDstorming. Opět se bude věnovat příběhům, strategiím a kreativám značek a jejich cestě za úspěchem.
Se zástupci úspěšných značek, agentur, se stratégy a kreativci se můžete potkat 4. dubna v pražském Hotelu Jalta.
Pět důvodů, proč letos nechybět na konferenci BRANDstorming 2024.
Dozvíte se, jak vybudovat skvělý brand, a to od zkušených marketingových odborníků jako jsou Miloš Formánek (dříve Red Bull, Zaraguza), Michal Pastier,autorpopulárníŽluté knihy budování značky, Josef Řezníček ze Včeliště či Tomáš Preněk zPublicis Groupe.
Získáte praktické tipy, jak zařadit inovativní formáty a nové technologie do vašich marketingových aktivit. Těšit se můžete na využití AI pro storytelling, zapojení gamingu či využití sociální sítě TikTok od zástupců značek Česká Spořitelna, Škoda Auto a STOCK Plzeň.
Jak budovat 320 let starou značku v 21. století, na co vše myslet při globálním rebrandingu nebo jak úspěšně uvést na trh novou značku prostřednictvím sociálních sítí a influencer marketingu. To se dozvíte v příbězích značek Grandhotel Pupp, vydavatele deskových her CGE nebo ROKU ginu.
K čemu se vám může hodit výzkum předpovídající spotřebitelské chování, který kombinuje průlomové poznatky z psychologie, neurovědy a výzkumů podvědomí? Zajímá vás, jak zatočit s doménovými parazity? Ani tato témata v programu nebudou chybět a těšit se můžete ještě na několik dalších překvapení.
Letos si pro vás připravil hodinový workshop zkušený lektor a marketingový konzultant Milan Formánek na téma Ověřená věda a praxe úspěšných značek. Zaměří se na budování značek od tvorby analýzy, přes strategii až po marketingové taktiky. Prakticky si vyzkoušíte pár rychlých cvičení, jak vylepšit definici své značky, jak pracovat s kódy značky nebo emocemi v komunikaci.
Vstupte s námi do světa brandingu, inovací značek a storytellingu. Program a anotace jednotlivých řečníků najdete na stránkách konference BRANDstorming, kde se můžete i zaregistrovat.
Partnery akce jsou ELV AI a Sherpas, produktovým partnerem je EasyEvent a mediálně konferenci podporují odborné weby Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.
"