Czech Internet Forum – veletrh digitální inspirace nabitý obsahem

Přehlídka toho nejzajímavějšího z českého online světa. Osobnosti z domova i zahraničí, média, marketing, inovace a technologie. Takový bude jubilejní 10. ročník Czech Internet Fora.
30. 9. 2015
pr článek

Sdílet

Ve středu 21. října poskytnou tři velké sály Národního domu na Vinohradech luxusní zázemí pro 500 účastníků a desítky výjimečných vystoupení v čele s kontroverzním a brilantním Andrewem Keenem, který přijede až ze Silicon Valley vysvětlit, proč internet není odpověď. Navíc můžete potkat spoustu zajímavých lidí v sálech i v předsálí a své zkušenosti budete moci porovnat s řadou konkrétních příběhů a příkladů.

I letos návštěvníky veletrhu čeká nabitý program nejenom v hlavním sále. Zároveň poběží přednášky a rozhovory v dalších dvou sálech tematicky zaměřených na marketing a inovace.

Kdo vystoupí na Czech Internet Foru 2015?

Těšit se můžete na dvě novinářská esa Roberta Čásenského, zakladatele magazínu Reportér, a Miroslava Motejlka, zakladatele motejlek.com, a na jejich pohled na současnou situaci na mediálním trhu.

Budoucnost televize 2020 (to je jen za pět let!)
Kryštof Šafer, který v reklamě od 90. let řídil řadu globálních značek v mezinárodních agenturách v Čechách, Singapuru a Ukrajině a nyní jako producent tvoří obsah – filmy, divadla, výstavy, vás provede budoucností nejvlivnějšího média a jeho proměn.

Těšit se můžete také na rozhovor s Martinem Veselovským a Danielou Drtinovou o založení vlastní internetové televizi DVTV, a o tom, jak vidí svou další budoucnost v dnešním online světě.

Digitální revoluce proměňuje marketing, reklamní trh i vztah se zákazníkem. Jak se s těmito změnami vyrovnávají strany klasického trojúhelníku médium x agentura x zadavatel? O tom bude diskutovat David Slížek, šéfredaktor serveru Lupa.cz, se zástupci významných společností českého mediálního trhu: Michalem Heisigem, obchodním ředitelem Seznam.cz a Martinem Pickem, Digital Trading Directorem Group M.

Jakou má datová žurnalistika odezvu u posluchačů a u čtenářů zpravodajského webu Českého rozhlasu a jak funguje spolupráce vývojářů s redaktory se dozvíte od spolupracovníků Českého rozhlasu Adama Javůrka a Petra Kočího.

Znáte slovenskou senzaci – létající auto Aeromobil? O něm i o snaze, jak se tento převratný vynález snaží prosadit po celém světě, bude mluvit majitel úspěšné reklamní agentury MADE BY VACULIK Juraj Vaculík.

A to není zdaleka vše. Další přednášky jsou připraveny například od zástupců těchto společností: ANNONCE, ŠKODA AUTO, Rémy Cointreau, Konektor, Economia, Denník N, HlídacíPes.org, MAFRA, Click2stream, Wunderman, MindShare, Zonky, Harley Davidson Prague, Adform, Teta drogerie, FetView, Next Big, FUTURECAST, Flatbook, Netretail Holding Group a CPEx.

Více informací o konferenci, program, profily přednášejících najdete na stránkách konference>>
Registrovat se můžete přes ONLINE FORMULÁŘ.

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Česká spořitelna, HyperMedia, LMC, MojeID, T-Mobile. Mediálním partnerem je MediaGuru. Produktoví partneři jsou POF GROUP s.r.o., Profi Catering a STRV. Pořadatelem a odborným garantem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).