Pokud se chcete dozvědět, jak na on-line prodej, platby, logistiku, marketingové kampaně, content a vůbec – jak dosáhnout co nejlepších výsledků, a jaké nástroje k tomu využít, tak na letošní konferenci E-Business Forum nesmíte chybět. Čekají vás Case studies, workshopy i inspirativní prezentace.
Jaké osobnosti na konferenci vystoupí?
Ken Hughes, přední evropský odborník na zvyklosti spotřebitelů, sám sebe charakterizuje jako „the Leading Consumer, Shopper Behaviouralist, Playologist a Keynote Speaker“. Ve své přednášce se bude zabývat problematikou globálních posunů v rámci sociokulturních norem nakupujících a spotřebitelů. Zaměří se na odhalení změn v nákupním chování tzv. generace „digitálních domorodců“. Co vlastně očekávají od života, značek a maloobchodníků? A jak se připravit, abychom byli schopni splnit jejich potřeby?
Václav Štrupl, CEO nákupního klubu Bonami.cz, vám přiblíží světové trendy v e-commerce. O čem se zatím jen mluví a co už reálně hýbe světem internetového obchodování v zahraničí? Získejte pro svůj business náskok a inspirujte se trendy, které v příštích letech dorazí i k nám.
O své zkušenosti a rady se s vámi podělí Vít Endler, výkonný ředitel Netretail Holding Group. Jak z malého e-shopu vybudovat organizaci o stovkách zaměstnanců? Jak se posunout ze start-upu ke standardnímu businessu? A je vůbec možné plnit přání investorů a přesto si udržet autonomii?
Jaká je hlavní přednost výkonnostního online marketingu? Možnost vyhodnocovat jeho přínos na konkrétních číslech. Dá se i u rozsáhlých kampaní s minimalizací lidské práce zařídit realtime vyhodnocení a tím docílit maximalizace zisku z reklam? Jak na to poradí Petr Kováčik, ředitel společnosti Skrz.cz s.r.o.
Konferenci E-Business Forum pořádá Asociace pro elektronickou komerci společně s TUESDAY Business Network v úterý 22. září od 9 hodin v kongresovém centru u Hájků na Praze 1.
Seznamte se s profily přednášejících, podívejte se na kompletní program a zaregistrujte se včas.
Generálním partnerem konference je Heureka.cz, hlavním partnerem je mojeID, partnerem je GLS a produktovými partnery jsou POF GROUP s.r.o. a STRV. Mediálními partnery jsou E15.cz, Hyper Media, a.s., Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Konferenci produkuje vydavatelství Internet Info.
