Nejrychleji rostoucí sociální síť TikTok si oblíbili především příslušníci generace Z, která tvoří stále větší část nákupního košíku. Jak rozjet a vypilovat smysluplnou komunikaci s těmito zákazníky, na jakých trendech je založený organický obsah si budeme povídat s odborníky na sociální sítě a značky během konference MARKETING MEETING: Co ještě nevíte o TikToku. Budeme se snažit o hlubší porozumění TikToku zpohledu toho, co opravdu reálně přináší byznysu.
Uslyšíte praktické tipy z praxe jak na tvorbu obsahu a videí, využití a konkrétní přínosy placených formátů, ijejich průběžnou optimalizaci, jak na spolupráci s influencery i jaké metriky je třeba v kampaních sledovat. Konference proběhne 9. listopadu online, přičemž každý účastník získává záznam zdarma.
Zazní tyto přednášky:
- Jak najít a využít TikTok trendy: Že nevíte, co je “side eye” nebo “beige flag”? Společně s Kristinou Rudišovou a Annou Vaňkovou z Fragile media se podíváme na to, co je základem úspěšného TikTokového videa – na trendy.
- Jak si TikTok stojí jako reklamní médium ve srovnání s dalšími sociálními sítěmi Generace Z? Anna Hospodárová z Publicis Groupe představí data o uživatelích, způsob, jak zde konzumují obsah, i to, pro jaký typ kampaní se tato populární video platforma hodí.
- Jak zaujmout na TikToku třeba jako účetní firma? Ředitelka a majitelka účetní firmy UOL Jana Jáčová předvede, jak vytvářejí obsah na TikToku, kolik je to stojí a co jim to vlastně přináší.
- Jan Molina prozradí, jakou komunikační strategii zvolil pro TikTok Kaufland ČR. Podělí se o zkušenosti své, o rady přímo od TikToku, o to, čemu se vyhnout, a samozřejmě o inspiraci, která přináší výsledky.
- Jakou roli může hrát TikTok v brandových kampaních, jaké typy kampaní nám TikTok nabízí, co jsou jejich výhody a nevýhody či jaké metriky je důležité sledovat? Jakými optimalizacemi můžeme dosáhnout kvalitnějších výsledků? O fakta a čísla z oboru se s vámi podělí Klára Černá z VISIBILITY.
- Jak využít TikTok jako silný nástroj pro růst vašeho byznysu v digitálním světě ukáže na konkrétních kampaních a jejich výsledcích Vít Janda ze ShortPRO (dříve TikTokuj.cz). Prozkoumáme s ním také, jaké jsou aktuální možnosti monetizace na platformě, od přímých reklamních kampaní až po spolupráce s influencery.
Hlavním partnerem akce je INTERNET CZ, dalšími partnery jsou SideOne a Dobrý web, produktovými pak Umění vína a EasyEvent. Odborným garantem akce je Sherpas, mediální partneři jsou Lupa.cz a Marketing Journal.