Jak na hladký přechod na nové Google Analytics 4

Autor: Internet Info
Na tyto revoluční změny pro marketéry, stejně jako na přínosy umělé inteligence a představení řady pomocníků pro tvorbu obsahové strategie a její následné realizaci se zaměří řečníci konference Nástroje v marketingu.
17. 4. 2023
pr článek

Sdílet

Jsme svědky doslova revolučních změn v marketingovém oboru. V přímém přenosu sledujeme rozmach umělé inteligence, která zásadně mění práci marketérů. Dalším milníkem je pak přechod na nové Google Analytics 4 a brzké ukončení stávajících Universal Analytics.

Online konference Nástroje v marketingu proběhne už 18. května a pomůže vám lépe se orientovat v dynamicky se měnícím marketingovém oboru.  

Probereme následující témata:

  • Přechod na nové Google Analytics 4 pro marketéry
  • Nejlepší nástroje pro tvorbu obsahu – přehled pomocníků při analýze obsahu, generování nápadů, přípravě textů a grafiky až po realizaci obsahového marketingu
  • Využití ChatGPT pro tvorbu obsahu
  • Využití AI v marketingu, grafickém designu a správě brandu
  • Představení nástroje Exponea pro správu CRM a automatizaci marketingových kampaní
  • Představení nástroje RTBium, kterýzvyšuje vizibilitu a čas vystavení reklamou pro RTB kampaně

Čekají nás tyto přednášky:

První kroky v GA4 a koncepce implementace

Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webové návštěvnosti na trhu. Jan Friedel z Publicis Groupe vám ukáže první kroky pro nastavení nového účtu a základní orientaci v prostředí. Vysvětlí, jak analyzovat jednotlivé kampaně či vytvořit vlastní přehled na míru a upravit jednotlivé události. Neopomene ani koncepci samotné implementace.

Nástroje pro přípravu obsahové strategie

Díky příspěvku Josefa Řezníčka ze Včeliště připravíte promyšlenější obsahovou strategii a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom) až po realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje).

ChatGPT – jak ho zakomponovat do vaší tvorby

V přednášce Adama Ryby z Fordigy se dozvíte, jak novou technologii ChatGPT používat při tvorbě obsahu včetně tvorby textů a dialogů. Těšte se na tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít ChatGPT v praxi.

Je umělá inteligence pro designéry příležitostí nebo problémem?

Ondřej Brom ze společnosti Graphic Standard otevře téma využití nových technologiích v grafickém designu, marketingu a při správě brandu. Dozvíte se mimo jiné, zda jsou umělé inteligence nebezpečím pro grafické designéry nebo jak je správně využít na straně klienta.

Jak z RTB reklamy vytěžit co nejvíc

Nakupujete reklamu v obsahové síti? Pak byste měli zbystřit! Průměrně 50 % nakoupených a zaplacených impresí nikdo reálně nevidí a nemají pro vás ani vaše klienty žádný přínos. Matěj Linek a Anna Pakandlová z Kooperativy vám představí RTBium – nástroj, který vytěží z RTB reklamy maximum.

Efektivita retenčních nástrojů

Na reálné case studies vám Ivona Ševčíková z ACOMWARE představí Exponeu pro správu CRM jako fungující retenční nástroj. Uslyšíte konkrétní data a výsledky.

Na konferenci Nástroje v marketingu se můžete připojit online 18. května, Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnerem akce je Dobrý web a mediálním partnerem je MediaGuru.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).