Co je vizitka a k čemu slouží
Vizitka je jednoduchý informační nástroj obvykle používaný pro účely obchodní propagace. Nejčastěji mívá podobu kartičky, malého tuhého lístku, s vytištěnými údaji o osobě nebo obchodní či jiné společnosti. Funkcí osobní vizitky je informovat o osobě a jejím povolání nebo činnosti, kterou se zabývá, firemní vizitky propagují konkrétní firmu nebo jejího zástupce.
Co si dát na vizitku
Jaké údaje by vizitka měla obsahovat, závisí především na jejím účelu a potenciálních adresátech. Rozhodně by však neměly chybět základní údaje jako jméno a příjmení, logo a název společnosti, zastávaná funkce (např. ředitel marketingu a obchodní komunikace) a kontaktní údaje (sídlo společnosti, kontaktní telefon, e-mail, adresa webové stránky).
Komu dát vizitku
Vizitky mějte vždy při sobě, protože nikdy nemůžete vědět, kdy je budete potřebovat. Nepůsobí příliš profesionálně, hledáte-li vizitky po kapsách, a nenacházíte je. Rozhodně na ně ovšem nezapomeňte, vyrážíte-li na obchodní schůzku či jednání se strategickými partnery nebo na veletrh, na němž budete prezentovat vaši společnost. Navazujete-li kontakt s novými klienty, nastává správná chvíle pro předání vaší navštívenky.
Jak předávat vizitky
Firemní vizitky nejlépe předávejte lidem na osobní schůzce či při obchodním jednání, na konferenci či workshopu z ruky do ruky. Vizitky vaší obchodní společnosti můžete umístit také do držáku v recepci či u pokladny, kde si je můžou potenciální klienti vzít sami. Marketingové promo kartičky se zakomponovaným slevovým kuponem s časově omezenou platností můžete předávat ve vybrané lokalitě, například na ulici či v obchodním centru.
Vizitka jako umělecké dílo
Aby si vás nebo vaši firmu zákazník dobře zapamatoval, musí na něj vizitka silně zapůsobit. Grafickou podobu vizitky je třeba navrhnout do posledního detailu. Na prvním místě zvýrazněte nejdůležitější údaje pomocí velikosti písma, odlišného fontu nebo barvy. Písmo musí být především dobře čitelné. Grafický podklad vytvářejte v profesionálních programech, které umožňují pracovat s barevnými profily s vyšším rozlišením. Firemní logo můžete zvýraznit pomocí UV laku.
Profesionální řešení
Pokud chcete, aby vizitka odrážela kvalitu vašich služeb a na zákazníka udělala dobrý dojem, zvolte nadstandardní řešení: svěřte se do péče odborníků, kteří vám poradí s grafikou, typem tisku a papíru, vhodným formátem i dalšími triky a efekty. Jednoduše – vytvoří vám profesionální vizitku na míru.
Vizitka s QR kódem aneb klasika s digitálním přesahem
Pro ty, kdo nevěří klasickým papírovým vizitkám, tu máme specialitu. Spojením tištěné vizitky s QR kódem získáte další rozměr navíc! Naskenování tohoto čtvercového piktogramu pomocí chytrého telefonu nebo tabletu přesměruje zákazníka například do e-shopu, na webovou stránku či na online vizitku vaší společnosti. Stačí jednoduchý úkon a vaše tištěná vizitka se promění v moderní online marketingový nástroj.
Profesionálně navržená vizitka je základem vašeho budoucího úspěchu.