Jak připravit e-shop na expanzi? Kde získat rady a inspiraci? Na EBF17

Tomáš Braverman, Tomáš Čupr, Petr Irikovský, Vít Horký a další přednášející se na vás těší už příští týden.
19. 9. 2017
pr článek

Sdílet

Představujete si někdy, jaké by to bylo, kdyby vaše firma byla mnohem úspěšnější než teď? Kdyby prorazila v zahraničí, otevřela nové kamenné provozovny, rozšířila svůj sortiment? Kdyby se markantně zvýšil její obrat?

Expanzi, a to všemi směry, se budeme věnovat na podzimní konferenci E-Business Forum 25. září.

  • Tomáš Braverman z Heureka Shopping s vámi probere obchodní potenciál zahraničních trhů s důrazem na nabídku produktů v rámci kategorií a jejich rozdílnou cenovou hladinu v jednotlivých zemích.
  • Tomáš Čupr, zakladatel Rohlík.cz, Slevomat.cz a DámeJídlo.cz, se s vámi podělí o své zkušenosti a prozradí vám, jak správně expandovat a čeho se při tom vyvarovat.
  • Zvyšte prodeje díky skvělé zákaznické péči a s minimálními náklady. Jak na to? To vám poví Vít Horký z Brand Embassy Ltd.
  • Jak úspěšně růst díky full-stack přístupu k marketingu a datům a nezbláznit se na více trzích, poradí Peter Irikovský z Exponea.
  • Iveta Kutišová z IKEA a Boril Šopov z Nydrle vám předvedou, jak personalizovat e-mailing a zvýšit tak jeho efektivitu o desítky procent. 
  • S Janem Tichým, jednatelem Medio Interactive, se podíváte na cross-channel marketing, tedy efektivní propojení všech kanálů a týmů marketingu.
  • Jak se poprat s finančními nástrahami expanze do zahraničí? To s vámi probere Martin Strauch, ředitel Corporate treasury sales v Citibank Europe plc.
  • Miloš Malaník, generální ředitel v DPD CZ, vám ukáže překvapivá čísla o nákupním chování Čechů a jiných národů optikou vašich zákazníků.
  • Michal Hanáček se s vámi podělí o čísla, problémy i úspěchy, které má na kontě Pilulka.cz za 4 roky fungování – od svého vzniku až po současnost.
  • Využijte svůj potenciál na 100 %, jde to i bez externích finančních příjmů. Petra Plemlová, CEO v unuodesign, vám o tom poví své.

25. září nás v nádherných prostorách Národního domu na Vinohradech čekají dva nabité sály, špičkoví odborníci, kolegové z branže, výborná káva, občerstvení v průběhu celého dne včetně teplého oběda a závěrečná afterparty.

Kompletní informace najdete na webu konference.

Konferenci E-Business Forum pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery jsou Citibank Europe plc a Direct Parcel Distribution CZ, partnery jsou ACOMWAREChannel Crossings a Twisto Payments. Konferenci dále podpořili Lupa.cz, Marketing Journal, MladýPodnikatel.cz, Podnikatel.cz Ackee, Audioteka.cz, ChargeBox, Lenošíme.cz a Martinus.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).