Budování silné značky je komplexní proces, který přesahuje rámec pouhého designu loga či vizuální identity. Vyžaduje hluboké pochopení hodnot společnosti, konzistentní komunikaci a promyšlenou marketingovou strategii. Jak ale vytvořit značku, která si získá srdce zákazníků a obstojí i v náročných situacích? Odpovědi na tyto otázky nabídne konference BRANDstorming 2025, která se uskuteční 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze.
Konference propojí marketingové profesionály, kreativce a odborníky na komunikaci, aby společně diskutovali o inovacích a nejnovějších trendech v oblasti budování značky, reklamní kreativity a měření efektivity marketingových kampaní. Součástí programu bude také praktický workshop zaměřený na budování osobního a firemního brandu na sociální síti LinkedIn.
Do 28. února můžete využít zvýhodněné vstupné Early Birds.
Témata letošního ročníku
Budování značky, efektivita a pozornost
- Kde
leží svatý grál efektivity?
Adam Špina z Ogilvy představí principy dlouhodobé strategie budování značek, zdůrazní její význam pro udržitelnost na trhu a ukáže, jak ji aplikovat bez ohledu na velikost rozpočtu. To vše na konkrétních příkladech českých i světových značek. - Kam
to koukáte? Pozornost jako klíč k efektivním kampaním
Vojtěch Prokeš z Behavia se zaměří na to, kam se lidé dívají ve vašich reklamách a co je skutečně zaujme. Dozvíte se, jak strategicky využít práci s pozorností a posílit účinnost vašich kampaní. - Jak
využít behaviorální vědu pro budování značky
Lukáš Cikánek a Martin Peška z Pickerly odhalí, co motivuje zákazníky k nákupu, proč důvěřují určité značce a jaké prvky komunikace mají skutečný efekt.
Rebranding
- Odvaha
začít znovu
Klára Tanzerová, marketingová ředitelka e-shopu Košík.cz, se podělí o zkušenosti z kompletního rebrandingu a změny positioningu společnosti.
Inovace v marketingu
- Efektivní
využití AI v kampani Škoda Octavia
Jiří Nevečeřal ze Socialsharks a Ondřej Hanulík ze Škoda Auto ukáží, jak AI pomohla zapojit zákazníky do designu nové Octavie a podpořit image značky „Let’s Explore“.
Ochrana značky
- Ohrožuje
AI váš brand?
Advokátka Petra Stupková z Legitas upozorní na rizika spojená s využíváním AI nástrojů při tvorbě obsahu a strategie značky.
Strategické PR a nové výzvy značek
- Nové
PR výzvy, které musíte zvládnout
František Brož z FYI Prague poradí, jak přizpůsobit komunikaci rychlým změnám trhu a neztratit krok s konkurencí. - Má
vaše PR strategii? A mohli bychom ji vidět?
Michaela Chrpová z MSL a Tomáš Preněk z Publicis Groupe vysvětlí, proč je PR „Pravá Ruka“ brand buildingu a jak ho strategicky plánovat pro dosažení dlouhodobých výsledků.
Workshop
- LinkedIn v akci: Budujte osobní i firemní brand,
který přináší výsledky
Tereza Palátová ze StoryMatters.online povede praktický workshop zaměřený na strategickou tvorbu obsahu, optimalizaci profilu a efektivní komunikaci s klíčovými partnery na LinkedInu.
Zvýhodněné vstupné ve výši 4 950 Kč bez DPH je k dispozici při registraci do 28. února 2025. Nezmeškejte příležitost získat inspiraci pro rozvoj vaší značky a registrujte se na stránkách BRANDstorming 2025, kde naleznete i program a informace o přednášejících. Připojte se k nám 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze.
Mediálními partnery konference jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.