Letošní konference Mobile Marketing Forum se opět zaměří na nejnovější trendy ze světa mobilních aplikací, díky kterým značky mohou mnohem lépe komunikovat se zákazníky.
Ukážeme si důležitost designu v mobilních aplikacích, dobré i špatné příklady užití umělé inteligence a rozšířené reality, fungující mobilní formáty a kampaně oblíbené u generace Z a novinky v mobilních hrách a e-sportu. Podíváme se i na samotné možnosti propagace a monetizace obsahu v mobilních zařízeních.
Už 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze se sejdeme se zástupci značek Forendors, dm drogerie, Qerko a dalšími.
Jaká témata letošní konference přinese:
Jak zaujmout mladou a střední generaci na mobilu
Vojtěch Lambert z LCG New Media představí reklamní formáty s multiplikačním efektem. Připravte se na formáty typu AR filtry, Spotify nebo třeba Reels. Projdeme si čísla pro ČR a ukážeme si kampaně, kde tyto formáty přispěly ke skvělým výsledkům.
Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?
Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow.
Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem
DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů mobilního marketingu.
Umělá inteligence hodná i zlá
Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.
Mobilní aplikace jako nástroj jak zviditelnit svou značku
Ve Forendors vyvinuli vlastní mobilní aplikaci, která umožňuje hladký přístup k předplacenému obsahu tvůrců. Její launch spojili s vlastním rebrandingem a aplikaci využili i na sebepropagaci a budování vlastního jména. Spoluzakladatelka Denisa Hrubešová se s vámi podělí o business rozhodnutí, tipy na propagaci mobilní aplikace.
A to není zdaleka všechno. Sledujte web konference s programem, který průběžně doplňujeme. Zaregistrovat se můžete na stránkách akce.
Partnerem akce je Attention Stock, mediálním partnerem je MediaGuru.cz a produktovým EasyEvent. Organizátorem je Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.