Přijďte si na 21. ročník konference WebTop100 poslechnout ty největší odborníky na digitální marketing, kteří se pro vás zamyslí nad aktuálními trendy či směřováním oboru a předají vám inspirace plynoucí z posledních případových studií. Potkat se s nimi můžete 15. listopadu v Konferenčním centru City v Praze.
Uslyšíte odpovědi na řadu zajímavých otázek, např.: Co může umělá inteligence přinést světu a byznysu v nejbližší i trošku vzdálenější budoucnosti? Jak digitální technologie pomáhají firmám a uživatelům? Proč už dnes obsah atraktivní pro lidi není zárukou úspěchu ve vyhledávačích? Jak se vyvíjí intenzita spolupráce mezi jednotlivými videoformáty a sociálními platformami?
Konference WebTop100 opět přinese to nejlepší z digitálního marketingu. Tematické okruhy:
- videomarketing
- influencer marketing
- sociální sítě
- brand
- výkonnostní marketing
- obsahový marketing
- SEO
- firemní komunikace
- uživatelský zážitek
- Public relation
- trendy v e-commerce
- firemní web
Ochutnávka z přednášek:
Marketing v novém AI světě
Co může umělá inteligence přinést světu v nejbližší i trošku vzdálenější budoucnosti? A co znamená právě pro marketing jako jedné z oblastí, která má potenciál ovlivnit, jak ty naše budoucí životy s AI budou vypadat, ukáže Jan Romportl z O2 Czech Republic.
Obsah + SEO = VSL
To, že obsah webu má lví podíl na tom, jaké bude mít daný web výsledky ve vyhledávačích, to už samozřejmě víme. Ve své přednášce se odborník na SEO Pavel Ungr zaměří na to, jak konkrétně byste měli ke tvorbě obsahu přistupovat. Proč už dnes obsah atraktivní pro lidi není zárukou úspěchu ve vyhledávačích?
Trendy ve videomarketingu
Síla online videa jakožto marketingového kanálu měsíc od měsíce roste. V rámci své přednášky se Andrea Hurychová z WeDigital zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s přesahem do influencingu a na to, jak se vyvíjí intenzita spolupráce mezi jednotlivými videoformáty a social platformami.
Udržitelný (digitální) svět?
Jak technologie pomáhají firmám i uživatelům? Jaké nejlepší transformace zažíváme? Je udržitelnost v rozporu s podnikáním a tvořením zisku? Navzdory filozofickým otázkám uslyšíme od Tomáše Jindříška z DARK SIDE konkrétní informace, inspiraci a případové studie o dnešním digitálním světě.
Soumrak textů aneb Když umím česky, umím i psát, ne?
Žádný rodilý mluvčí (ani v češtině) není automaticky copywriter. Textař zase nemusí rozumět rozdílu mezi produktovým copy a contentem. No a content writer ještě zdaleka není novinář. Proč má smysl zadávat práci odborníkům, když jsou to všechno jenom písmenka a do klávesnice umíme bušit všichni? To je téma Michala Schindlera, Head of Content z Creative Dock.
Program konference WebTop100 najdete na webu akce, kde se můžete i zaregistrovat. V průběhu konference také proběhne vyhlášení a představení nejinspirativnějších digitálních projektů soutěže WebTop100.
Hlavními partnery akce jsou INTERNET CZ a SAS Institute ČR, dalším partnerem je Dognet, mediálními partnery pak Marketing Journal a Lupa.cz a produktovými Easy Event a Umění vína. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.