Na online konferenci Nástroje v marketingu se podíváme na praktická témata. Dozvíme se, jak vystavět a rozvíjet web, připravit hyperpersonalizovanou reklamu nebo jak získat kvalitního pomocníka pro webovou analytiku. Seznamte se s kompletním programem.Akce proběhne ve čtvrtek 1. prosince od 9:00 do 15:00 hodin. V ceně registrace je také videozáznam, díky tomu se budete moci k přednáškám opakovaně pohodlně vracet.
Co nabízí program?
Jak používat Ahrefs k on-page SEO – Michal Binka (SEOPRAKTICKY)
Ahrefs je skvělý nástroj na analýzu zpětných odkazů, analýzu konkurence, analýzu obsahu stránek i pro získávání návrhu klíčových slov. Konzultant a autor tří úspěšných knih o SEO Michal Binka vám ukáže jeho výhody i nevýhody v praxi.
Chytrý e-mailing – Jan Krčmář (SmartEmailing)
Na přednášce si ukážeme, jak pokročile pracovat s daty ve prospěch vašeho e-mailingu a jak vypadají takové kampaně v praxi. Vyzrajte s námi na automatizaci e-mailingu.
Tvorba obsahu a linkbuilding – Slavomír Hyben (WhitePress)
Mezi známé faktory, které ovlivňují umístění ve výsledcích vyhledávání v Google, patří kvalita vytvářeného obsahu a dobré portfolio zpětných odkazů. Slavomír Hyben ukáže, jak prostřednictvím platformy WhitePress® zjednodušit procesy, zabezpečit kvalitní copywriting a distribuovat články mezi více než 51 tisíci vydavatelů.
Stavba kvalitního webu – Radek Botoš (Solidpixels.)
Jak vytvořit a rozvíjet váš klíčový marketingový nástroj? Jak vytvořit portál, kde je v centru zájmu zákazníka obsah? Radek Botoš nám na konkrétních případech ukáže, jak díky skvěle postavenému webu dosáhnout lepších výsledků.
Cookie lišty – Marek Čech (Digitalniarchitekti)
Jak efektivně spravovat povinné souhlasy uživatelů se zpracováním jejich osobních údajů? Marek Čech z firmy Digitální architekti vás seznámí s nástrojem Cookiebot, který sběr souhlasů a správnou implementaci cookie politiky významně usnadňuje.
U výčtu přednášek ještě nekončíme. Jakub Nikodym z Marketup na příkladech z praxe ukáže, jak můžete efektivněji přistoupit k webové analytice nebo zlepšit výsledky vašich marketingových aktivit. Na hyperpersonalizovanou reklamu se podívají Honza Falař z ROI Digital společně s My Linh Lai ze společnosti Criteo.
Online akce Nástroje v marketingu proběhne online 1. prosince. V ceně registrace je také kompletní videozáznam z akce. Připojte se k nám, budeme se těšit. Přihláška na akci je k dispozici zde.