Obsahové strategie a efektivní formáty ukáže Content First

Autor: Internet Info
Myslíte si, že může na rychlých sítích fungovat dlouhý formát jako LinkedIn články? Umíte vytvořit obsahovou strategii jako od Porsche? Jak na obsah, který se chytne na TikToku?
27. 4. 2022
pr článek

Sdílet

To zodpoví další ročník Konference Content First, který opět přináší ty nejlepší tipy, jak na tvorbu obsahové strategie, fungujícího obsahu pro sociální sítě či spolupráci s influencery, jak pořizovat poutavé podcasty a videa a samozřejmě copy triky pro skvělé texty. 

Uslyšíte případové studie značek jako Porsche, Super Zoo, či NUGOSU, CzechTrade, Outdoor Concept (HANNAH), Campiri, iDoklad, Seznam.cz, Freelo a dalších, vystoupí zástupci řady obsahových i kreativních agentur. 

Kromě skvělých přednášek vás čeká inspirativní networking i bohatý catering v Hotelu Jalta přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí. Celou konferencí vás bude 26. května provázet odbornice na sociální sítě Eliška Vyhnánková. 

Jak na tvorbu podcastů a videí

  • Video akademie pro podnikatele: Chcete vlastnit obsahové „perpetuum mobile“ a umět je vytvořit pro vlastní značku? Jak na to vám poradí Kateřina Kalivodová z Obsahové agentury.

  • Jak vytvořit podcast. Od prvotní myšlenky až k samotné publikaci vás provede Tomáš Šusta z EP Events and Production, který je sám autorem podcastu Mediálka.

  • Jakých chyb je dobré se vyvarovat při budování nového audiopublika? A jak složité je zaujmout konzervativní posluchače? To je téma pro Radka Kedroně a moderátorku Lenku Kabrhelovou ze Seznam zprávy.

Influencer marketing a spolupráce s ambasadory

  • Česká outdoorová značka se do své komunikace rozhodla zapojit ambasadorku, která žije a ukazuje hodnoty značky. Jak najít tu pravou „Hannah“ prozradí marketingový ředitel Tomáš Šebesta a práci snů přiblíží i sama ambasadorka Nikola Bergmanová.

  • Jak propojit influencer marketing se světem inovací a technologií a za minimální náklady vytvořit poutavý obsah? Téma pro Sáru Šimáčkovou z Pure stuff. 

  • O tom, že nejlepší ambasadoři jsou sami zákazníci vás přesvědčí Kryštof Kostroun z EverWhere. Ukáže strategii komunikace na sociálních sítí půjčovny a sdílení obytňáků Campiri, konkrétní kroky zapojení publika a cestovatelů.

Jak na skvělý obsah pro sociální sítě

  • Content (jako) od Porsche – obsahovou strategii kultovní značky na Facebooku a Instagramu představí Ondřej Tyleček z Fairy Tailors.

  • Na jaký obsah vsadit na TikToku? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Téma pro Víta Jandu z TikTokuj.cz.

  • LinkedIn články na firemním profilu. Může na rychlých sociálních sítích zaujmout dlouhý příběh? Na případové studii pro CzechTrade to názorně ukáže Martin Buřič z Fragile media.

Jak vytvářet ty nejlepší texty

  • Jak využít vlastní kreativitu ke tvorbě těch nejlepších textůa předcházet vyhoření. O tom promluví jeden z nejpovolanějších – lektor tvůrčího psaní spisovatel a blogger René Nekuda.

  • Jak by měla vypadat textová podoba recenze? Co nepokazit z hlediska SEO a jak si pohlídat obsahové UX? To vše se dozvíte v přednášce Milana Pichlíka z eHub.cz.

A to ještě není zdaleka všechno. Nebude chybět právní nalejvárna Petry Dolejšové o tom, co si pohlídat při tvorbě obsahu a kdo za něj dává hlavu na špalek, ani návod na tvorbu efektivní obsahové strategie.

Kompletní program konference Content First si můžete prohlédnout na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat a setkat se 26. května s odborníky na tvorbu obsahu. 

Partnery konference jsou eHUB.cz,Seznam.cz a Dobrý web, mediálně ji podporují servery Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).