To zodpoví další ročník Konference Content First, který opět přináší ty nejlepší tipy, jak na tvorbu obsahové strategie, fungujícího obsahu pro sociální sítě či spolupráci s influencery, jak pořizovat poutavé podcasty a videa a samozřejmě copy triky pro skvělé texty.
Uslyšíte případové studie značek jako Porsche, Super Zoo, či NUGOSU, CzechTrade, Outdoor Concept (HANNAH), Campiri, iDoklad, Seznam.cz, Freelo a dalších, vystoupí zástupci řady obsahových i kreativních agentur.
Kromě skvělých přednášek vás čeká inspirativní networking i bohatý catering v Hotelu Jalta přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí. Celou konferencí vás bude 26. května provázet odbornice na sociální sítě Eliška Vyhnánková.
Jak na tvorbu podcastů a videí
- 
		Video akademie pro podnikatele: Chcete vlastnit obsahové „perpetuum mobile“ a umět je vytvořit pro vlastní značku? Jak na to vám poradí Kateřina Kalivodová z Obsahové agentury. 
- 
		Jak vytvořit podcast. Od prvotní myšlenky až k samotné publikaci vás provede Tomáš Šusta z EP Events and Production, který je sám autorem podcastu Mediálka. 
- 
		Jakých chyb je dobré se vyvarovat při budování nového audiopublika? A jak složité je zaujmout konzervativní posluchače? To je téma pro Radka Kedroně a moderátorku Lenku Kabrhelovou ze Seznam zprávy. 
Influencer marketing a spolupráce s ambasadory
- 
		Česká outdoorová značka se do své komunikace rozhodla zapojit ambasadorku, která žije a ukazuje hodnoty značky. Jak najít tu pravou „Hannah“ prozradí marketingový ředitel Tomáš Šebesta a práci snů přiblíží i sama ambasadorka Nikola Bergmanová. 
- 
		Jak propojit influencer marketing se světem inovací a technologií a za minimální náklady vytvořit poutavý obsah? Téma pro Sáru Šimáčkovou z Pure stuff. 
- 
		O tom, že nejlepší ambasadoři jsou sami zákazníci vás přesvědčí Kryštof Kostroun z EverWhere. Ukáže strategii komunikace na sociálních sítí půjčovny a sdílení obytňáků Campiri, konkrétní kroky zapojení publika a cestovatelů. 
Jak na skvělý obsah pro sociální sítě
- 
		Content (jako) od Porsche – obsahovou strategii kultovní značky na Facebooku a Instagramu představí Ondřej Tyleček z Fairy Tailors. 
- 
		Na jaký obsah vsadit na TikToku? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Téma pro Víta Jandu z TikTokuj.cz. 
- 
		LinkedIn články na firemním profilu. Může na rychlých sociálních sítích zaujmout dlouhý příběh? Na případové studii pro CzechTrade to názorně ukáže Martin Buřič z Fragile media. 
Jak vytvářet ty nejlepší texty
- 
		Jak využít vlastní kreativitu ke tvorbě těch nejlepších textůa předcházet vyhoření. O tom promluví jeden z nejpovolanějších – lektor tvůrčího psaní spisovatel a blogger René Nekuda. 
- 
		Jak by měla vypadat textová podoba recenze? Co nepokazit z hlediska SEO a jak si pohlídat obsahové UX? To vše se dozvíte v přednášce Milana Pichlíka z eHub.cz. 
A to ještě není zdaleka všechno. Nebude chybět právní nalejvárna Petry Dolejšové o tom, co si pohlídat při tvorbě obsahu a kdo za něj dává hlavu na špalek, ani návod na tvorbu efektivní obsahové strategie.
Kompletní program konference Content First si můžete prohlédnout na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat a setkat se 26. května s odborníky na tvorbu obsahu.
Partnery konference jsou eHUB.cz,Seznam.cz a Dobrý web, mediálně ji podporují servery Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.
 
 
