Přijďte si pro inspiraci v tvorbě obsahu i copywritingu

Autor: Internet Info
Jak vytvořit ten nejlepší obsah, po kterém zaručeně skočí zákazníci vaší značky i média ukáže konference Content First
28. 3. 2023
pr článek

Sdílet

Na desátém ročníku konference Content First 2023 vás čeká opět pořádná dávka obsahové inspirace.  Těšit se můžete na české i světové case studies, novinky a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty a nové technologie. Zaměříme na to, jak vytvořit ten nejlepší obsah, po kterém zaručeně skočí zákazníci vaší značky i média.

Konferenci bude moderovat guru na copywriting Eliška Vyhnánková. S ní a s ostatními odborníky se můžete potkat a zeptat na všechno, co vás zajímá už 25. května v Hotelu Jalta v Praze. Ještě do konce března získat zvýhodněné vstupné.

Letošní ročník si posvítí na tato důležitá témata:

  • Jak na tvorbu skvělého obsahu – poznejte sílu headlinu a vyvarujte se nástrahám copywritingu z pohledu práva
  • Jak umělá inteligence ovlivní kreativní profese v marketingu
  • Obsah značek vítězící u generace Z aneb svět gamingu, livestreamu i metaverse
  • Jak se (ne)dá změřit výkonnost influencerských kampaní
  • Jak na skvělou user journey, která přivede zákazníky k vašemu obsahu
  • Nové formáty a technologie – personalizovaná komunikace, aktivní livestreaming a další
  • Jak využít data z vyhledávání pro tvorbu obsahu
  • Spolupráce na obou stranách barikády -  kreativci versus manažeři
  • A jako třešničku na dortu pro vás mámě připravený Workshop s Reném Nekudou o copywritingu na téma „Příběhová kreativita

Naše tipy na přednášky:

Branded content, který vítězí u GenZ

Koncertovat v metaversu, hacknout hudební průmysl nebo připravit livestreamy, které léčí gamery. S Jurajem Kováčem z THIS IS LOCCO zjistíte, jak se tvoří obsah, který boduje u mladých zákazníků i na kreativních soutěžích.

Jak na obsah, který lidé nechtějí „přeskočit“

 To vám na příkladech obsahových kampaní značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's ukážou Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe.

AI: Příchod spasitele, nebo morová rána?

Letošní rok je ve znamení masivního nástupu „umělé inteligence“. Opravdu hrozí, že kreativci, grafici či copywriteři přijdou o práci, nebo jde zase o nafučenou bublinu? V čem je a bude prospěšná, koho eliminuje, a kde bude vytyčena červená linie? Téma pro Martina Šinkovského z Elite BTW.

Nástrahy copywritingu pod lupou legislativy

Poskytujete slevy AŽ 70 %? Je vaše značka šetrná k přírodě? A váš produkt oblíbenější než ten sousedovic? Advokátka Petra Dolejšová vám na praktických příkladech ukáže, jak kouzlit se slovy, aniž by za rohem čekal právník vaší konkurence.

Síla headlinové kampaně

Že headliny nikdo nečte? Miloš Kočí z VMLY&R vás vyvede z omylu. Těšte se na ikonické kampaně, které fungují naprosto dokonale a nepotřebují k tomu víc než pár dobře poskládaných slov. A art directora můžete poslat na pivo.

Workshop Reného Nekudy – Příběhová kreativita

Od lektora tvůrčího psaní Reného Nekudy se naučíte několik základních způsobů, jak při psaní nejuniverzálnější příběhový vzorec ohýbat ve svůj prospěch. A jako bonus si potrénujete kreativní sval, takže po absolvování tohoto teoreticko-praktického workshopu můžete očekávat jak příchod nových nápadů, tak i odbourání stresu. Stačí dorazit s otevřenou myslí!

Konference Content First 2023 proběhne 25. května od 9 do 16.30 hod v Hotelu Jalta Praha na Václavském náměstí. Program najdete na stránkách akce, stejně jako profily jejich řečníků a registrační formulář. Partnery akce jsou LCG New Media a Seznam.cz. Mediálními partnery pak Dobrý web, Marketing Journal a MediaGuru.cz.  Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).