To nejlepší z digitálního marketingu ochutnáte na Konferenci WebTop100

Přijďte nahlédnout do kuchyní digitálního marketingu společností Seznam.cz, Zaraguza, O2 Czech Republic, Mall Group, Kytary.cz, SEMrush a dalších.
7. 11. 2018
pr článek

Sdílet

Konference WebTop100 přinese 15. listopadu 2018 případové studie, expertní analýzy a jedinečné pohledy na digitální marketing. Čekají vás přednášky zaměřené na obsahový marketing, PPC kampaně, analytiku, sociální sítě, data nebo audio podcasty jako marketingový nástroj.

Na koho se můžete těšit?

V době přehlcení reklamními sděleními je řešením nativní reklama. Jak to udělat, aby vaše reklama nebyla ignorována? To je téma Ondřeje Sitty ze společnosti Seznam.cz s přednáškou „Tuhle reklamu nepřeskočíš“.

Widget obrázku #344222 (přidáno skriptem)

Ondřej Sitta, Seznam.cz

To, že když vám PPC kampaně nebudou vydělávat, je až druhý nejhorší scénář, vám ukáže advokátka Petra Dolejšová z eLegal. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze.

Widget obrázku #341481 (přidáno skriptem)

Petra Dolejšová, eLegal

Tomáš Turek  z Sherpas vás rámci své přednášky upozorní na zákoutí systémů Google Ads a Sklik, která vám do této chvíle třeba zůstávala skryta. A možná pro vás zafungují jako ty pověstné "skryté poklady", prostřednictvím nichž se vám otevřou nové možnosti správy vašich kampaní.

Widget obrázku #344223 (přidáno skriptem)

Tomáš Turek, Sherpas

Zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová, která pomáhá českým firmám a startupům růst v zahraničí, má nachystané rady pro zadavatele. Řekne vám, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaních pracuje dobře.

Widget obrázku #341480 (přidáno skriptem)

Markéta Kabátová, uLab

Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat, se dozvíte od UX experta Ondřeje Ilinčeva. Jakou cenu zvolit a jak ji graficky ztvárnit (jakou použít velikost písma a kam cenu na stránkách umístit), kdy a jaké dávat slevy i jak řešit placení po částech.

Widget obrázku #344221 (přidáno skriptem)

Ondřej Ilinčev

O zkušenosti s průnikem na zahraniční trhy se s vámi podělí marketingový ředitel českého lovebrandu s hudebními nástroji Filip Černý s přednáškou Lesk a bída zahraniční expanze. Kytary.cz zatím slaví úspěch na 9 evropských trzích.

Widget obrázku #344220 (přidáno skriptem)

Filip Černý, Kytary.cz

A to samozřejmě zdaleka není vše. Ve dvou sálech vystoupí více než 20 odborníků na digitální marketing, projděte si podrobný program konference.

Nebo si rovnou zapište do kalendáře: čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 –konference WebTop100 v Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnery akce jsou BALIK PLUSDigital Vision a Seznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).