To nejlepší z digitálního marketingu: od uživatelského zážitku až po zahraniční expenzi

Autor: Internet Info
Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022? Jak vypadá ideální vstupní a konverzní stránka? A jak zlepšit uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží? To zodpoví WebTop100.
21. 9. 2021
pr článek

Sdílet

Na konferenci WebTop100 se sejdeme 16. listopadu spolu s odborníky na digitální marketing jako jsou Pavel Ungr, Ondřej Ilinčev, Dan Tržil, Lukáš Havlásek, Daniel Kafka, Irena Zatloukalová a s řadou dalších. Ti vás provedou novinkami ve svých oborech a poskytnou svou vizi toho, kam by dané oblasti mohly a měly směřovat v následujícím roce, aby přinášely co největší efekt v byznysu. Zamyslí se nad tím, co se povedlo a kde je prostor pro inovace.

Opřou se do tématických okruhů:

  • Tvorba webu, SEO a UX
  • Obsahová a brandová strategie
  • Retenční a výkonnostní marketing
  • PR a HR v digitálu
  • Influencerské kampaně a sociální sítě
  • Vývoj podcastového trhu a videomarketing
  • Start-upová scéna
  • Expanze na zahraniční trhy

Potkáte a uslyšíte tyto inspirativní osobnosti: 

Trendy a aktuální výzvy emailingu

Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate? Na zásadní témata, která ovlivní e-mail marketing v roce 2022, se zaměří Petr CikánSherpas TECH. Připomene klíčové oblasti, kterým by se každý marketér měl důsledně věnovat, a ukáže případné hrozby a omezení.

Widget obrázku #483287 (přidáno skriptem)

Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?

Na konci letošního roku bude SEO komunita jistě výrazně blíže odpovědi na otázky ohledně dalšího rozvoje vyhledávacích pravidel a algoritmů obou nejdůležitějších vyhledávačů. V rámci přednášky Pavla Ungra poodhalíme, na co se pro další rok připravit.

Widget obrázku #483280 (přidáno skriptem)

Ideální vstupní a konverzní stránka

Ondřej Ilinčev se optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je typická míra. Všechno uvidíte na příkladech z praxe.

Widget obrázku #483283 (přidáno skriptem)

Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu?

Od prvního lockdownu se většina lidí obrátila na internet. Ale co starší populace? Jak důležitou cílovou skupinu tvoří senioři? Od Ondřeje SlámyAlza.cz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit.

Widget obrázku #483284 (přidáno skriptem)

Efektivita firemních webů

Vojtěch Mikula z Picards se ve své přednášce zaměří na nejdůležitější aspekty firemního webu, kterými je třeba se zabývat při jeho tvorbě tak, aby byl nejen hezký, ale i uživatelsky srozumitelný a plnil svůj účel.

Widget obrázku #483288 (přidáno skriptem)

Firemní kultura po pandemii

Jak vybudovat hybridní kulturu a udělat z vašich zaměstnanců komunitu a z kanceláří komunitní místo, kde se vaši lidi potkávají, baví, diskutují, ale především dosahují efektivních výsledků, to je téma Petra SkondrojaniseCocumy.

Widget obrázku #483285 (přidáno skriptem)

Startupy a inovace v digitálním prostředí

Zakladatel projektu Foodgroot Petr Václavek se s vámi podívá na zajímavé trendy a problémy, které se vyskytly na české startupové scéně. Poukáže na projekty, které mají výraznější potenciál inovovat digitální prostředí.

Widget obrázku #483286 (přidáno skriptem)

Podíváme se i na další obory digitálu jako jsou videomarketing, digitální PR, influencerské kampaně, digitální transformace či obsahový a brand marketing. Řekneme si, kam směřuje český podcastový trh a probereme zkušenosti ze vstupu na zahraniční trhy

V průběhu konference navíc dostanou prostor ty nejinspirativnější digitální projekty letošního roku spolu s jejich tvůrci a budou vyhlášeny výsledky soutěže WebTop100.

Pojďte se s námi na konferenci WebTop100 seznámit s nejnovějšími trendy v oblasti digitálního marketingu pro váš byznys. Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz.

Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery pak Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).