Uzávěrka soutěže WebTop100 již 15. června

Již 15. června 2009 skončí registrace do letošního ročníku soutěže WebTop100, oceňující kvalitu a profesionalitu webů českých firem. Společnosti mohou přihlásit své internetové stránky do 11 oborových žebříčků nebo dvou speciálních žebříčků – Microsite a Marketingový nástroj.
3. 6. 2009
pr článek

Sdílet

Web Top 100 logo

Konzultační centrum Dobrý web pořádá letos již osmý ročník projektu WebTop100, jenž oceňuje úroveň internetových prezentací českých firem. Do některého z 11 oborových žebříčků se může přihlásit jakákoli firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami.

Weby je možno registrovat prostřednictvím internetového formuláře, který je k dispozici na stránkách soutěže WebTop100. Uzávěrka soutěže je již zanedlouho: 15. června 2009.

Co získáte:

  • písemné individuální zhodnocení přihlášené prezentace –zajímavá zpětná vazba
  • možnost porovnání úrovně přihlášené webové prezentace s konkurencí
  • vstup zdarma na celodenní odbornou konferenci WebTop100 pro svého zástupce
  • pozvánku na slavnostní vyhlášení výsledků soutěže
  • odbornou studii o firemních webech shrnující aktuální trendy v oblasti internetového podnikání
  • možnost využití účasti v soutěži v rámci vlastního PR, příležitost zviditelnit se
  • inspirace pro další činnost

Pro webdevelopery platí AKCE 4+1 zdarma: přihlásíte-li čtyři webové prezentace, máte registraci páté zdarma.

Přehled vyhlášených oborových žebříčků pro rok 2009:

  • Auto-moto
  • IT
  • Telekomunikace
  • Finance
  • Obchod a prodej
  • Průmysl
  • Energetika
  • Transport
  • E-shop
  • Potravinářství a gastronomie
  • Kultura

Kromě oborových žebříčků mohou firmy své weby přihlásit do některé ze dvou speciálních kategorií, kterými jsou Microsite a Marketingový nástroj.

Více podrobností o soutěži si můžete přečíst na http://www.web­top100.cz/zebric­ky.

Pořadatelem soutěže WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web. Generálním partnerem je společnost IBM Czech republic, hlavním partnerem společnost ACTIVE 24 a partnerem sdružení TUESDAY Business Network. Mediálními partnery jsou týdeník Marketing&Media, zpravodajské servery Aktuálně.cz a Profit.cz a portál Centrum.cz.

Web Top 100 partneři
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).