V Praze se potkají influenceři a špičky výkonnostního marketingu!

Autor: CONTENTIAMO
V Café Louvre se ve středu 11.5.2022 ve 12 h. sejdou čeští a slovenští influenceři, aby je od 14 h. vystřídaly špičky výkonnostního marketingu.
6. 5. 2022
pr článek

Sdílet

Předskokanem 19. Affiliate konference bude hodinový workshop společnosti Contentiamo.com zaměřený na vzdělávání influencerů a zadavatelů reklamy. Influenceři se dozví jak spolupráci s nimi vnímají značky a co očekávají.                Jak se zlepšovat a čemu se při tvorbě vyhnout. 

Zadavatelé reklamy, e-shopy a vendoři dostanou cenné  informace jak přistupovat ke spolupráci s influencery, aby byla úspěšná. Závěrem si účastníci poslechnou poslední trendy na sociálních sítích. Contentiamo.com tímto sdílí více jak 5 letou zkušenost s realizací brandových a výkonnostních kampaní.

Bezpečná expanze do zahraničí nejen s affiliate marketingem!” 

To je téma 19. Affiliate konference, která bude začínat po workshopu od 14 hodin.

Cenné informace z přednášek ušetří čas a peníze e-shopům i affiliate partnerům s expanzí na zahraniční trhy. Vystoupí online specialisté se svojí osobní zkušeností z celé Evropy. Prezident eCommerce Croatia prozradí e-shopům příležitosti na chorvatském trhu, dále odborníci z Heureky, recenzní specialisté z Testuj.to, kteří pomáhají e-shopům zvyšovat prodeje prostřednictvím recenzí, Expando, Groupe SEB (Home&Cook, Rowenta, Tefal, WMF, Krups) a další. Sdílet informace budou zkušení regionální affiliate manažeři největší affiliate sítě v CEE, VIVnetworks.com, kteří konferenci doplní o znalosti a postřehy z lokálních trhů. Manažeři budou představovat tyto země: Německo, Rakousko, Švýcarsko, Belgii, Francii, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Bulharsko, Polsko.

Meziroční poklesy obratů e-shopů

V postcovidové době přišlo vystřízlivění v podobě klesajících nebo stagnujících obratů téměř u všech  e-shopů napříč Evropou. Proto od začátku roku, stejně jako v dobách covidu všichni marketéři a majitelé e-shopů hledají výkonné, transparentní a bezpečné online marketingové kanály.

Jediným online kanálem, kde se riziko špatně vynaložených nákladů rovná téměř nule, je dlouhodobě affiliate marketing. 90 % provozovatelů velkých e-shopů už affiliate provozuje a podle sezónnosti, nebo situace na trhu ho směřuje  do zvyšování obratu nebo efektivního růstu EBITDA. 

Robert Studený, COO VIVnetworks: Affiliate marketing za poslední 2 roky získal mimořádnou oblibu díky výkonnostnímu modelu spolupráce mezi e-shopy a webovými portály. Díky spolehlivé technologii a kvalitnímu affiliate managementu získává e-shop zaručený a predikovatelný zdroj objednávek, který nekanibalizuje na dalších zdrojích.” 

Největší affiliate síť v CEE, VIVnetworks.com, vykázala za poslední dva roky více jak 100% růst  napříč celou Evropou. Affiliate profitoval i díky tomu, že jak v prvním, tak ve druhém roce pandemie  mnoho e-shopů alokovalo na affiliate dodatečné finanční zdroje. V plných lockdownech  z důvodu převisu poptávky, zůstal  affiliate u většiny e-shopů jediným online marketingovým kanálem. 

Další výhodou provozování affiliate programu je hlavně v západní části Evropy získání nezávislosti e-shopů na Googlu, Amazonu, Facebooku a Apple. U nás ve východní Evropě je významným doplňkem mimo Seznamu, Googlu a Facebooku také ke srovnávačům a marketplace. Z dostupných dat je affiliate schopen generovat objednávky v průměru 8–15 % celkového obratu e-shopů a přivádět více než 45 % nových zákazníků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).