Vliv AI obsahu na SEO, recept na prodejní texty a call-to-action tlačítka. To jsou témata MARKETING MEETING

Autor: Internet Info
Jak vytvářet skvělé texty, které přitáhnou pozornost potencionálních zákazníků, posílí loajalitu stávajících a pomohou samotným prodejům?
13. 2. 2024
pr článek

Sdílet

To je téma dalšího online setkání MARKETING MEETING: Copywriting od A do Z, které se uskuteční 7. března. Zaměří se nejen na kreativní část psaní textů jako využívání humoru či zapojení kreativity a psychologie, ale i na řadu dalších praktických aspektů copywritingu. Například jak si vytvořit obsahovou strategii, jaký je vliv AI obsahu na SEO či jak dosáhnout lepších konverzí díky využití plného potencionálu call-to action tlačítek.

Na jaké přednášky se můžete těšit:

  • Copywriting jev první řadě řemeslo,které má svá pravidla. Ať už píšete televizní skript, headline na billboard nebo text do letáku, je třeba se jimi řídit. Miloš Kočí z VML si v přednášce posvítí na nejčastější chyby, kterých se tuzemští textaři opakovaně dopouštějí.
  • Vadí vyhledávačům obsah vygenerovaný umělou inteligencí, nebo jde naopak o příležitost, jak získat v SEO náskok před konkurencí? Tipy, jak a kdy (ne)využít AI pro tvorbu textů z hlediska SEO, přinese Josef Řezníček ze Včeliště.
  • Martin Müller ze společnosti SharpGrid vám ukáže techniky dlouhodobého budování značky pomocí textů, vytvoření brand story, kterou bude chtít zfilmovat i Netflix, práci s cílovou skupinou i příklady z praxe včetně využití AI.
  • Jana Dorčáková z GroupM Nexus a Jakub Stanjura ve své přednášce předvedou nový způsob, jak přemýšlet nad CTA tlačítky, aby vám přinesly větší konverze. Naučí vás také, co jsou tzv. click triggery.
  • Proč by i vaše firma měla mít svou obsahovou strategii? To vysvětlícopywriterka Leontýna Jurigová. Názorně ukáže, jak nenásilnou (a nepřímou) formou prodávat vaše služby, know-how a produkty. Představí například způsoby, jak recyklovat blogový obsah, abyste jej dostali co nejvíce mezi vaši cílovku. 

  • Jednoduchý recept na prodejní texty se vám dostane od copywriterky a nejostřejší tužky Niny Moravcové, která na konkrétních příkladech ukáže, co v textech funguje, co překáží, jak si poradit s neuchopitelnou cílovkou nebo kreativním zásekem. Jasně, stručně, z praxe vlastní kuchyně.

 

Přijďte si pro pořádnou dávku inspirace k tvorbě co nejlepšího obsahu pro vaši značku. Přihlásit se na MARKETING MEETING: Copywriting od A do Z můžete na stránkách konference, kde najdete i kompletní anotace přednášek i medailonky řečníků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).