WebTop100 2018: Vytěžte z digitálního marketingu maximum pomocí dat

Listopadová konference WebTop100 opět nabídne nevšední přístupy, jak vést online kampaně k větší efektivitě. Letos se zvláštním důrazem na využití dat a analytiky.
22. 10. 2018
pr článek

Sdílet

Můžete se těšit na případové studie a inspirativní řešení z oblasti kreativního datavertisingu či automatizaci digitálních kampaní, budoucnost umělé inteligence v korporátu, UX a ekonomiku zážitku.

V programu WebTop100 konference naleznete i řadu témat, která se aktuálně řeší ve firmách: online marketing z hlediska legislativy, PPC metriky, micro-cíle a metody měření návratnosti investic do reklamy, ale i Instagram stories nebo grafické znázornění cen.

Opravdu je toho hodně, na co se těšit.

S Michalem Pastierem nakoukneme do kuchyně tolik oceňované Zaraguzy a dozvíme se, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají.

 

Widget obrázku #340662 (přidáno skriptem)

 Michal Pastier

Pavel Brecík z Mall Group pak na praktickém příkladu ukáže, jak jednoduché je každou investovanou korunu ve skutečnosti prodělat, ač se na první pohled do analytiky může zdát, že vyděláváte. Být data-driven a řídit investice na základě CPC, CPA nebo ROI už zdaleka nestačí.

Zde se můžete podívat na malou video-pozvánku:

A když už jsme u těch dat, posvítíme si na jejich úniky. „Není to o tom, jestli vám data uniknou, ale až vám uniknou,“ říká známý hacker Michal Špaček, jehož cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

 

Jan Romportl z O2 se pak pokusí propojit své zkušenosti z akademického výzkumu umělé inteligence (AI) s korporátními daty a ukázat jeden z možných budoucích scénářů, jak bude AI tvarována startupy a využívána korporacemi.

Widget obrázku #341483 (přidáno skriptem)

Jan Romportl

Jiří Malý z Programmatic naváže přednáškou: „Optimalizujete DSP dle ÁÍčka nebo spíš ÍjÁčka?“. Programmatic je oblast, ve které jsou očekávané obrovské přínosy od inteligentních algoritmů, umělá inteligence už vystrkuje první růžky a přitom výkon DSP se mnohem více jeví být funkcí přání jejich autorů.

To rozhodně není všechno. WebTop100 je konference s přesahem. Pomůžeme nejen nahlédnout do komplexnosti digitálního marketingu, ale i otevřít dveře novým tématům Podívejte se na program.

Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 - konference WebTop100Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou BALIK PLUS, Digital VisionSeznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).