Avaya a Lenovo poskytnou uživatelům notebooků ThinkPad vylepšenou podporu komunikace přes protokol IP

[Tisková zpráva] Profesionální uživatelé budou mít při své práci přístup k plnému rozsahu telefonních funkcí spolu s nejvyšší úrovní zabezpečení a jednoduchým ovládáním

Sdílet

VoiceCon, Orlando, Florida, 26. března 2007 – Společnosti Lenovo a Avaya oznámily záměr spolupracovat na vývoji řešeních postavených na sjednocené komunikaci (Unified Communications) a protokolu IP, které spojí špičkové technologie obou firem. Lenovo a Avaya vyvinou společné úsilí, které zlepší práci uživatelů notebooků ThinkPad s využitím komunikace nad protokolem IP. Profesionální uživatelé budou mít během telefonování ze svých přenosných počítačů k dispozici nejvyšší možnou úroveň zabezpečení, použitelnosti i kvality služby.

Avaya je předním světovým poskytovatelem aplikací, softwaru a služeb pro firemní komunikaci. Lenovo je předním výrobcem osobních počítačů; společnost vyrábí nejlépe zkonstruovaná a zabezpečená PC na světě.

Společně vyvinuté řešení umožní, aby čtečky otisků prstů a technologie Password Manager (správce hesel) společnosti Lenovo poprvé v historii podporovaly řešení IP Softphone společnosti Avaya. Autentizace (ověření totožnosti) prostřednictvím otisku prstu tak získá na popularitě. Cílem kombinovaného řešení je pomoci bránit neautorizovaným voláním z PC a přístupu k uživatelově seznamu kontaktů a historii telefonních hovorů. Technologie je z hlediska uživatele jednoduše použitelná; biometricky zabezpečený přístup ke komunikačním funkcím získá uživatel jediným dotekem na čtečku otisků prstů, která je na notebooku na ploše pro zápěstí.

Na konferenci VoiceCon byla jako jedna z budoucích funkcí představena také integrace mezi předním softwarem pro IP komunikaci od společnosti Avaya a technologií ThinkLight (dioda LED umístěná na horním okraji víka notebooku) společnosti Lenovo. Tato nová technologie umožní transformovat funkci osvětlení klávesnice do vizuálního varovného signálu spojeného s kontrolou hlasových zpráv.

„Řešení společnosti Avaya pro IP telefonii umožňuje ve spojení s notebooky ThinkPad uživatelům nepřetržitý přístup k telefonu v jejich kanceláři. Ať už jsou doma nebo na cestách, mají pracovní telefon neustále k dispozici na svém osobním počítači a mohou bezpečně vyřizovat veškeré hovory“, říká Vlastimil Šolc, generální ředitel Avaya Czech Republic and Slovakia.

Podle průzkumu společnosti Synergy Research zveřejněného v rámci studie 2006 Worldwide VOIP Forecast bude v letošním roce až 68 procent telefonní komunikace v rámci firem realizováno přes protokol IP.

Uvedení první verze řešení sjednocené komunikace společnosti Avaya pro notebooky ThinkPad je plánováno na 3. čtvrtletí letošního roku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).