Český rozhlas 1 – Radiožurnál si podle údajů Google Analytics a Play.cz pustilo v prosinci loňského roku více než 426 tisíc posluchačů, což je takřka dvojnásobek počtu posluchačů oproti říjnu, během kterého si Radiožurnál na internetu naladilo 276 tisíc posluchačů.
Podobně výrazné nárůsty vykazují i ostatní stanice Českého rozhlasu. Český rozhlas 2 – Praha si od října polepšil o více než sto tisíc online posluchačů na prosincových 254 tisíc. Skoro trojnásobný přírůstek zaznamenal Český rozhlas 3 – Vltava. Za říjen si ji na internetu pustilo 54 tisíc posluchačů, v prosinci už jich bylo více než 123 tisíc.
Zájem posluchači jeví i o mluvené slovo. Český rozhlas Rádio Česko si v říjnu na internetu naladilo sedmnáct a půl tisíce posluchačů, v prosinci už jich bylo více než 32 tisíc. Na internetu si své posluchače najdou i regionální stanice Českého rozhlasu. Zdvojnásobit svou poslechovost za poslední tři měsíce minulého roku dokázal Český rozhlas České Budějovice, Olomouc nebo Ostrava a podobná čísla vykazují i ostatní stanice.
Posluchači využívají i další možnosti příjmu, například skrze digitální televizní vysílání. Jak informoval vedoucí oddělení výzkumu a analytiky dr. Václav Hradecký, podle zjištění Asociace televizních organizací více než 10% televizních domácností využívá možnosti digitálního televizního příjmu i k poslechu rádia. Rozhlasové vysílání tak tvoří další z výhod probíhající digitalizace a diváci vnímají příjem rozhlasových stanic skrze DVB-T multiplex České televize jako další přidanou hodnotu probíhající digitalizace.