Hlavní znaky firemní databáze TOPkontakt.cz jsou:
- propojení s články obsahových serverů rodiny iDNES.cz
- optimalizace pro fulltextové vyhledávače
- propojení kontaktních informací o firmě s produktovou databází take it, která obsahuje více než 790.000 produktových položek
Při svém startu přináší TOPkontakt.cz čtenářům komplexní databázi firem a institucí setříděných dle abecedy a dle regionů. Kromě obvyklých databázových kontaktních informací najdou čtenáři v databázi TOPkontakt.cz navíc také produkty jednotlivých firem, informace o jejich nabídkách a poptávkách, nabízená volná pracovní místa a jako naprostou novinku i virtuální prohlídky provozoven.
Pro prodej firemních záznamů v databázi TOPkontakt.cz využívá iDNES.cz obchodní sítě společnosti INTERNET TRADING.„Máme dlouholeté zkušenosti s tvorbou firemních databází a reklamních produktů určených pro segment SME. Od roku 2001 jsme tvůrci nových reklamních formátů. Spolupráce na službě TOPkontakt.cz doplňuje mozaiku našich produktů a služeb. Kvalitní firemní katalog propojený s obsahovými službami na českém trhu dosud chyběl. Naše finanční očekávání jsou vysoká,“ řekl Milan Hronec, generální ředitel INTERNET TRADING.
O mediální skupině MAFRA:
Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny a dále bezplatný deník Metro. Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a Rádio Classic FM, hudebně-společenský časopis Filter, lifestylový časopis Yop!, časopisy Svět mobilů a Mobilhry a hudební televize Óčko.