Další sedmidílný cyklus putování Českem s Ivetou Toušlovou a Josefem Maršálem za tradičními krajovými specialitami, které v naší gastronomii hrály a hrají prim, v průměru sledovalo 619 tisíc dospělých (sledovanost 7,0 % při podílu na publiku 20,85 %). Nejsledovanějším dílem celé dosavadní historie pořadu se stala část ze Zlínského a Moravskoslezského kraje vysílaná 2. září, kdy došlo k odhalování tajemství takových specialit, jako jsou vizovická slivovice, jehněčí klobásky nebo jáhlová kaše se švestkami. Vítězný díl si pustilo v průměru 739 tisíc diváků starších patnácti let (sledovanost 8,4 % při podílu na publiku 22,64 %).
Cyklus sledovaly častěji ženy (380 tisíc) než muži (239 tisíc). Zájem o zábavnou publicistiku rostl s věkem a vzděláním. Nadprůměrně se dívali diváci starší 45 let, kterých se u televizorů scházelo v průměru téměř půl milionu (480 tisíc) a diváci se středoškolským a vysokoškolským vzděláním (celkem 319 tisíc).
Spokojenost diváků s pořadem Toulavá kamera ochutnává Česko dosáhla nadprůměrného hodnocení (8,6), ženské publikum dokonce hodnotilo celý cyklus jako špičkový (9,3).