„V atraktivní skupině 20 – 49 let má Rádio Impuls opět nejvyšší 13,4% podíl na trhu všech rozhlasových stanic,“ říká Jiří Hrabák, ředitel Rádia Impuls a dodává: „Právě tyto skupiny jsou tím nejvážnějším důvodem při rozhodování zadavatelů reklamy. Jsou maximálně koupěschopné, generují příjmy domácností a rozhodují o jejich spotřebitelském chování. I proto se při programové práci orientujeme právě na ně.“
Základním atributem Ráááádia přitom vždy zůstává kombinace aktuálního zpravodajství, české hudby, ale i zábavy propojené kultivovanou a přátelskou formou moderování. Impuls si podle Media Projektu, včera naladilo 773 000 posluchačů, týdenní poslechovost se ustálila na 1 192 000.
V loňském roce spustilo Rádio Impuls šest nových vysílačů (v Karlových Varech, Aši, Sokolově, Děčíně, Berouně a Příbrami). Takto zvýšená kvalita poslechu na nových územích sehraje kladnou roli v dalších výsledcích poslechovosti. „Naším záměrem je uzemní pokrytí i nadále zdokonalovat," uzavírá Hrabák.