Poprvé ve své historii se ČT24 plně vyrovnala celoplošným stanicím a v sobotu 29. května 2010 získala zásluhou volebního zpravodajství podíl na divácích 12,99 %. Volební speciál ČT24, vysílaný na ploše více než deseti hodin, zasáhl (alespoň tři minuty kontinuálního sledování) 1 908 000 dospělých diváků.
ČT jako celek díky simultánnímu vysílání na ČT1 a ČT24 od 14:00 do 18:40 hodin dosahovala až 50 procentního podílu na publiku. Alespoň tři minuty kontinuálně sledovalo sobotní volební zpravodajství ČT 3 028 000 diváků. Letošní volební zpravodajství ČT bylo ještě sledovanější než během posledních sněmovních voleb v roce 2006 – v průměru dokonce o 100 000 diváků.
Nedělní Otázky Václava Moravce s lídry nových parlamentních stran sledovalo na ČT1 a ČT24 v průměru přes milion dospělých diváků (1 015 000) a staly se tak nejúspěšnějším vydáním pořadu od voleb v roce 2006. Navíc druhá hodina pořadu vysílaná exkluzivně na ČT24 se stala vůbec historicky nejsledovanějším pořadem ČT24. Nedělní Otázky jsou zároveň jediným pořadem na všech nových digitálních stanicích, jehož sledovanost překročila hranici půl milionu diváků (521 000).