Služba RMA začne fungovat 1. března 2007 a bude dostupná na nově zřízené horké lince (+420) 225 281 553 (pro ČR) a (+421) 263 813 628 (pro SR), na internetu na adrese www.dlink.cz/support nebo emailem na support@dlink.cz.
K vyřízení reklamace je vždy třeba vyplnit formulář RMA na horké lince. Od 1. března 2007 vše bude probíhat v češtině. RMA je třeba pro posouzení oprávněnosti reklamace podle záruční doby, zaregistrování reklamačního požadavku a základní posouzeni, zda nejde pouze o neznalost či špatné nastavení produktu.
Výměnná služba Next Business Day, která se týká L3 řiditelných přepínačů xStack a bezpečnostních produktů a znamená, že není-li možné vyřešit technický problém s produktem obratem na horké lince, tak po zaregistrování požadavku a posouzení nároku se okamžitě zasílá fungující produkt a zároveň je vyzvednut produkt reklamovaný. NBD bude garantována, dorazí-li požadavek do 15:00 hodin.
„Pro D-Link je důležitý každý zákazník a proto považujeme za samozřejmé vyřídit případné reklamace bezodkladně a v češtině, tak aby se zákazník cítil co nejkomfortněji.“ Prohlásil Jiří Kraval, Country Sales Manager D-Link pro Českou a Slovenskou republiku a dodává: „Věřím, že v rámci všech služeb spuštěných k 1. březnu 2007, kterými jsou RMA, horká linka a služba Next Business Day, našim zákazníkům usnadníme komunikaci s námi a zvýšíme jejich důvěru ve značku D-Link.“