Po České republice, Slovensku, Polsku a Německu je Maďarsko další zemí, kde bude skupina KASA.cz provozovat svůj obchod. Od 11. července 2008 tady na adrese www.logik.hu spustila svůj nový online shop.
LOGIK.hu vstupuje na maďarský trh se silným know-how mateřské firmy KASA.cz, která v zemích svého působení zastřešuje ta největší internetová centra. Jde o známou mezinárodní společnost, která díky kapitálovému vstupu private equity investora Arca Capital může maďarským zákazníkům poskytnout všechny výhody online nakupování ve spojení s poskytnutím těch nejlepších služeb, vysoké flexibility, bezchybným logistickým zázemím, vyspělými technologiemi a také nespornou finanční konkurenceschopností. „LOGIK.hu si ale na území Maďarska zachová právní statut lokální firmy. Maďarským zákazníkům chceme poskytnout vysoce kvalitní a individuální přístup přizpůsobený místním poměrům.“, říká Martin Kasa, ředitel KASA.cz a ještě k tomu dodává: „Cílem expanze je také snaha zaujmout jednu z vedoucích pozicí – v průběhu dvou let bychom rádi dosáhli pozici TOP 3.“
Prvním realizovaným nákupem byla navigace MIO Moov v hodnotě 59 871 HUF (5 957 Kč). Perličkou je, že to bylo ještě v době zkušebního provozu internetového obchodu. Návštěvnost během prvních dní dosáhla 1 000 – 1 200 unikátních návštěvníků za den, celkově si už na stránku kliklo více než 15 000 uživatelů. Obrat za tři dny od spuštění provozu dosáhnul 1 700 000 HUF (169 154 Kč).
„Na maďarský trh jsme se rozhodli expandovat hlavně proto, že trhy východní Evropy jsou pro internetové obchody se silnou pozicí výbornou příležitostí k růstu. A Maďarsko nabízí skutečně zajímavé obchodní příležitosti.“, objasňuje rozšíření působení skupiny Martin Kasa.
LOGIK.HU už nyní nabízí široký sortiment – více než 45 000 položek z oblasti digitální, audio-video, výpočetní i bílé techniky, auto-moto potřeby, PC produkty, a také zboží z oblasti kosmetiky, péče o tělo, hodinky a parfémy.
„Do budoucna určitě plánujeme rozšíření nabídky sortimentu, a to hlavně podle potřeb maďarských zákazníků. V první řadě je chceme naučit nakupovat online, protože nakupování prostřednictvím internetu má mnoho nesporných výhod. Je možné nakupovat bez čekání, 24 hodin nonstop, v pohodlí svého domova či kanceláře, za ceny omnoho výhodnější než v kamenných obchodech, a přitom se zcela stejnými zárukami a navíc i bezpečně.“, objasňuje strategii prodeje country manažer pro Maďarsko, Erik Boldizsár.
LOGIK.hu se chce v první řadě soustředit na odbourání mýtů a obav z tohoto typu nakupování. K tomu by měla pomoci také malá plánovaná vzdělávací kampaň s názvem „Naučte se nakupovat na internetu“, která se např. na Slovensku či v Čechách setkala s velkým ohlasem. Zákazníky by také mohly oslovit výhodné cenové akce, doručení nejžádanějšího zboží do 24 hodin, speciální sezónní nabídky nebo možnost srovnání cen a technických parametrů u vybraných položek. Už nyní ale LOGIK.hu přináší svým klientům akci „DOPRAVA ZDARMA“ – tedy bezplatné doručení jakéhokoliv objednaného zboží po celém území Maďarska.