„Nárůst počtu objednávek o 34% a tržeb o 32,5% ukazuje rostoucí atraktivnost online nakupování,“ říká k hospodářským výsledkům Ondřej Fryc, předseda představenstva společnosti. K růstu tržeb i objednávek přispěly jak nově otevřené obchody v České republice, tak i otevření zahraničních poboček. K prosinci roku 2006 společnost Internet Mall provozovala celkem 22 online obchodů v České republice a 20 obchodů v zahraničí.
„Rok 2006 pro nás byl přelomový jak expanzí do zahraničí, tak změnou struktury firmy a vnitřních systémů,“ dodává k uplynulému roku Fryc. Společnost v roce 2006 vybudovala 15 obchodů v zahraničí, vytvořila vlastní rozsáhlé logistické centrum, do společnosti přišla řada posil na nejvyšší manažerské pozice a v průběhu roku byl úspěšně implementován systém SAP. „Očekáváme, že tržby i počty zákazníků porostou i v následujících letech v desítkách procent a je třeba se na to dobře připravit,“ uzavírá Fryc.
V roce 2007 předpokládá společnost tržby ve výši 1,7 miliardy Kč a počet objednávek přes hranici čtvrt milionu. Podle nezávislých odhadů celkový trh dosáhne hranice 18 miliard a počet zákazníků, kteří v ČR nakoupí přes internet, překročí hranici 2 milionů.