V průběhu prosince v jejích internetových obchodech nakoupilo více než 30 000 zákazníků. Oproti roku 2005 se jedná o více než 100 procentní nárůst. V loňském roce společnost dosáhla celkového obratu 130 mil. korun. Letos obrat dosáhne cca 250 mil. korun.
Vánoční sezóna je nejsilnějším obdobím roku, nejen co se tržeb týče, ale i v množství vyexpedovaných zásilek. „Snažili jsme se vyřídit i objednávky přijaté doslova na poslední chvíli. 3 týdny před Vánocemi jsme pracovali na 2 směny, abychom včas vyexpedovali objednané zboží, což se nám také podařilo“, říká Martin Rozhoň, majitel společnosti. Nejvíce objednávanou komoditou byly parfémy, kosmetika a hodinky.
V předvánočním období se na internetu neprodávalo rekordně jen dárkové zboží, ale například i nábytek – komodita, která ještě nedávno na internetu neměla významné zastoupení. „V předvánočním období jsme zaznamenali extrémní poptávku po našem zboží – na odbyt šly především sedací soupravy, postele a bytové doplňky. Tržby byly trojnásobné oproti běžným měsícům.“ uvádí jednatel společnosti Forliving s.r.o. – provozovatele největšího internetového obchodu s nábytkem (www.nabytek-forliving.cz).