„Když jsem před čtyřmi lety vstupoval do Dellu, měl jsem představy o tom, čeho bych zde chtěl dosáhnout. České i slovenské pobočce se v posledních letech velice daří. Jsem rád že většinu z toho, co jsem chtěl se mi podařilo úspěšně prosadit a implementovat a to zejména díky vynikajícímu manažerskému týmu Dellu v ČR. Nová pozice je pro mě velikou výzvou a zároveň možností, jak nově zužitkovat veškeré poznatky z práce s českým a slovenským trhem“, řekl Vít Šubert, regionální marketingový ředitel společnosti Dell Computer pro Českou republiku, Slovensko, Polsko, Irsko a Portugalsko.
Vít Šubert vystudoval střední průmyslovou školu a poté absolvoval manažerské studium obor General Management / Advanced Technologies na INSEAD Business School ve francouzském Fontainebleau. Svou kariéru zahájil v roce 1992 v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris. Od roku 2001 zastával ve společnosti Nextra Czech Republic funkci generálního ředitele. Do společnosti Dell Computer přišel v roce 2003 na pozici marketingového ředitele české a slovenské pobočky. Rok a půl rovněž působil jako obchodní ředitel slovenské pobočky.
Vít Šubert je ženatý,hovoří plynně anglicky a mezi jeho koníčky patří hudba, tenis a golf.
O společnosti Dell: Dell Inc. (NASDAQ: DELL) je spolehlivým dodavatelem a partnerem v oblasti IT s různorodým sortimentem, který nabízí úplné portfolio produktů a služeb přímo zákazníkům na celém světě. Dell navrhuje, staví a dodává inovativní, na míru sestavené systémy, které přinášejí zákazníkům mimořádnou hodnotu. Celkové výnosy společnosti za poslední čtyři kvartály činily 54,2 miliardy USD. Pro více informací o společnosti Dell a jejích produktech a službách navštivte www.dell.com.