Změna na pozici marketingového ředitele Seznam.cz

[Tisková zpráva] Česká portálová jednička vstupuje do nového roku s čerstvou posilou v oblasti marketingu. Na pozici marketingového ředitele působí od 1. ledna 2010 pan Michal Vodák.

Sdílet

Michal Vodák (34) přichází do Seznamu ze společnosti Mars, kde v letech 2007 – 2009 zastával pozici Senior Brand Manažera. Tady odpovídal za cenovou i komunikační strategii produktového portfolia a za řízení životního cyklu produktů. V letech předchozích působil také ve společnostech T-Mobile nebo Pojišťovna České spořitelny.

Ekonomiku, podnikové řízení a marketing studoval Michal Vodák na Provozně-ekonomické fakultě na brněnské Mendelově Univerzitě, studium zakončil v roce 2002 doktorátem. Krátce studoval také v zahraničí a to na Aston Univerzity v anglickém Birminghamu.

Své nejbližší cíle v Seznamu vidí v dalším budování značky Seznam.cz, upevnění pozice Seznamu v jeho klíčových aktivitách a dalším posilování pozice internetu jako média s největším růstovým potenciálem.

Marketing Seznamu vedla poslední dva roky na stejné pozici Michaela Hrubá. Na konci listopadu 2009 své působení ve společnosti Seznam.cz ukončila.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).