Google by mohl začít prodávat reklamu v počítačových hrách

19. 3. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Google za oficiálně nezveřejněnou částku převzal společnost Adscape Media věnující se prodeji reklamy do počítačových her. Následuje tak Microsoft, který zaplatil 200 milionů dolarů za společnost Massive Incorporated. Reklama ve filmech je již několik let běžnou věcí, ale do her proniká spíše sporadicky a to ještě jen do určitých žánrů. (cdr.cz)

Google za oficiálně nezveřejněnou částku převzal společnost Adscape Media věnující se prodeji reklamy do počítačových her. Následuje tak Microsoft, který zaplatil 200 milionů dolarů za společnost Massive Incorporated. Reklama ve filmech je již několik let běžnou věcí, ale do her proniká spíše sporadicky a to ještě jen do určitých žánrů. (cdr.cz)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).