Během něj také, podle zaslané tiskové zprávy z UPC CZ a SK, pokračovala integrace české a slovenské pobočky UPC, která začala letos v dubnu. Sloučením vznikla jediná společnost, která na obou trzích pokrývá téměř 2 milióny domácností a má přes 980 tisíc zákazníků.
V rámci dlouhodobého rozšiřování širokopásmové infrastruktury jsou tak nyní služby UPC v obou zemích dostupné pro 1,947 mil. domácností a firma hlásí nárůst o 96 500 domácností, přičemž v Česku jde o 57 200 a na Slovensku o 39 300 domácností. Celkový počet smluv na jednotlivé služby pak na konci září 2016 dosáhl 1,483 mil., což oproti stejnému období minulého roku představuje nárůst o asi 41 tisíc.
K TÉMATU: UPC Česko a Slovensko oficiálně se společným vedením
UPC hlásí nárůst zákazníků u internetových i televizních služeb (výsledky za 1. pol. 2016)
Zatímco na konci roku 2015 byl celkový počet zákazníků 189 400, z toho českých 120 100 a slovenských 69 300, k 30. září 2016 bylo evidováno 113 600 zákazníků v Česku a 69 200 na Slovensku. Celkem tedy 182 800. Tím nejdůležitějším výsledkem je tak pokles o 6600 předplatitelů satelitních služeb FreeSat v Česku a na Slovensku během tohoto roku.
