Křišťálová Lupa 2025
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklama na Internetu
Reklama na Internetu
91
–
120
/
1 576
První strana
Předchozí strana
2
3
4
5
6
10
20
Následující strana
Poslední strana
Google zakáže ve svých sítích reklamy na kryptoměny a ICO
Další velká společnost chystá ve svých reklamních sítích zákaz reklam na kryptoměny. Po lednovém oznámení Facebooku se přidá také Google. Propagaci kryptoměn, ICO a souvisejícího obsahu zakáže od června letošního roku. Firma o tom informovala na…
David Slížek
14. 3. 2018
Seznam.cz umožňuje v Skliku snadno zakázat inzerci na dezinformačních webech
Zadavatelé reklamy, kteří nechtějí svou inzerci zobrazovat na dezinformačních webech, dostali na Seznamu jednoduchý nástroj, který jim může pomoci. V nastavení reklamního systému Sklik mohou nově zaškrtnout možnost, aby se jejich inzerce…
David Slížek
27. 2. 2018
V online reklamě se loni v Česku protočilo přes 23 miliard Kč, hlásí SPIR
Online inzerce v Česku zaznamenala meziroční růst o 18 %, říkají výsledky tradičního výzkumu Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Objem investic do internetové reklamy loni dosáhl 23,3 miliardy Kč. Jde o ceníkové ceny. Autor: SPIR Mezi…
David Slížek
27. 2. 2018
Google Chrome začal blokovat příliš agresivní reklamy. Většinou to ani nepoznáte
Pokud jste od blokování reklam v prohlížeči Chrome čekali nějaké revoluční změny v tom, jak se vám zobrazují webové stránky, budete asi zklamaní. Většina velkých webů, které jsme dnes prošli, se zobrazuje stejně jako dosud, včetně svých reklamních…
David Slížek
15. 2. 2018
Facebook zakázal reklamy na kryptoměny a ICO, jsou podle něj často podvodné
Reklamy na kryptoměny, ICO nebo binární opce jsou často zavádějící nebo podvodné, říká Facebook, a proto je už na Facebooku neuvidíte. Sociální síť vydala nové pravidlo pro reklamy, které jejich zařazení do reklamního systému zakazuje. Týká se to…
David Slížek
31. 1. 2018
Facebook je nemocný. Léčit se bude omezením neplaceného dosahu stránek
Facebook přiznal, že má dost zásadní problém: lidé jsou na něm zaplaveni obsahem, na který ale stále méně reagují. Uvnitř: ANKETA MEZI EXPERTY.
David Slížek
18. 1. 2018
Doba čtení:
7 minut
Velký úklid na YouTube. Server zásadně mění podmínky pro zpeněžování videí
Stát se youtuberem a vydělávat na reklamě, která se zobrazuje u videí na YouTube, bude výrazně složitější. Videoserver Googlu oznámil zásadní zpřísnění podmínek pro tzv. Partnerský program YouTube. V jeho rámci mohou autoři dostávat podíl…
David Slížek
17. 1. 2018
Kvůli ochraně proti sledování v Safari prý reklamní firmy přišly o stovky milionů USD
Zapnutí ochrany proti sledování uživatelů napříč weby (tzv. Intelligent Tracking Prevention, ITP) v prohlížeči Safari od Applu vyvolalo protesty firem vydělávajících na online reklamě už v loňském roce. Po několika měsících teď tvrdí, že je…
David Slížek
9. 1. 2018
Seznam.cz představil ceník na příští rok a přidal nové mobilní formáty
Většina cen pro rok 2018 zůstává stejná jako v letošním roce, říká Seznam.cz na blogu, kde oznámil zveřejnění nového ceníku reklam. A prozrazuje některé plány na letošní rok – například plánované novinky ve videoreklamě a RTB či další zvýšení počtu…
David Slížek
7. 12. 2017
James Williams (University of Oxford): Technologie mají pracovat pro nás, ne proti nám
Rozhovor
Obchodní cíle informačních technologií je třeba sladit s potřebami lidí, než bude příliš pozdě. James Williams hledá způsoby, jak na to.
Marek Janouš
30. 10. 2017
Doba čtení:
9 minut
I Google našel Ruskem placené reklamy. Měly šířit dezinformace na YouTube i v Gmailu
Po Twitteru a Facebooku našel ve svém reklamním systému podezřelé reklamy také Google, píše s odvoláním na nejmenované zdroje americký deník Washington Post. Podle jeho informací má jít o reklamy, které v době před loňskými americkými…
David Slížek
9. 10. 2017
Facebook kvůli reklamám z Ruska přijme 1000 nových lidí na posuzování inzerce
Facebook předal vyšetřovatelům amerického Kongresu asi 3 tisíce reklamních příspěvků, které si na něm v době prezidentských voleb zaplatily účty spojované s ruskou propagandou. Facebook jich identifikoval asi 470 a zjistil, že jsou napojeny na…
David Slížek
3. 10. 2017
Reklama na sociálních sítích roste. Loni na nich české firmy utratily 2,5 miliardy korun
Podíl reklamy na sociálních sítích na celkové internetové inzerci by se mohl příští rok zvýšit na 20 procent z loňských zhruba 13 procent. Loni přitom firmy investovaly na Facebooku a dalších sítích kolem 2,5 miliardy korun. S daty přišla…
Jan Beránek
23. 8. 2017
Všechny reklamní formáty zpřístupníme programaticky všem, plánuje Seznam.cz
Jak se pod novým obchodním ředitelem změní strategie české internetové jedničky?
David Slížek
23. 8. 2017
Doba čtení:
5 minut
Fake news scéna může v Česku vydělávat až k třiceti milionům korun ročně
Různé formy omezení reklamy na takzvaných konspiračních serverech se staly žhavým tématem i letošního léta. Velká diskuse se rozjela především kolem kroku tuzemského portálu Seznam, který na nich začal a brzy zase skončil omezovat reklamy v rámci…
Jan Beránek
22. 8. 2017
Google testuje nástroje, které mají webům pomoci shánět předplatitele
„Od vydavatelů jasně slyšíme, že nemohou žít jen z příjmů z reklamy,“ říká viceprezident Googlu Richard Gingras. Jeho společnost se prý proto vydavatelům pokusí pomoci získat více předplatitelů jejich online obsahu. O prvních probíhajících testech…
David Slížek
21. 8. 2017
Peter Jančárik (Konspiratori.sk): S filtrováním konspiračních webů Česku rádi pomůžeme
Rozhovor
Nejsme cenzorský projekt, jen pomáháme firmám, aby se jejich reklama nezobrazovala u pochybného obsahu, říká jeden z provozovatelů slovenského webu.
David Slížek
15. 8. 2017
Doba čtení:
12 minut
Seznam.cz a dezinformační weby? Zbytečná facka vlastním lidem
Komentář
Co jsme se díky kauze kolem (ne)vyloučení dezinformačních webů z Skliku dozvěděli o největší české internetové firmě?
David Slížek
10. 8. 2017
Doba čtení:
5 minut
Vedení Seznam.cz zrušilo omezení Skliku pro dezinformační weby
Seznam.cz couvá od záměru omezit tok reklamních peněz k webům šířícím dezinformace. Pravidla pro partnerský program Skliku se znovu mění, a to po zásahu vedení firmy – jen pár dnů poté, co se novinka dostala na veřejnost. „Představenstvo o záměru…
David Slížek
9. 8. 2017
Seznam.cz vyloučí z Skliku dezinformační weby a nebude na ně odkazovat
Změna pravidel pro členství v programu Sklik Partner a pro zobrazování odkazů na hlavní stránce Seznamu má zastavit přísun reklamních peněz od Seznamu k webům, které publikují dezinformace. Informoval o tom deník Aktuálně.cz. Seznam aktualizoval…
David Slížek
7. 8. 2017
Twitter testuje reklamní předplatné, vaše tweety zviditelní za 99 dolarů měsíčně
Twitter zkouší nový způsob, jak si vylepšit příjmy. V uzavřeném zkušebním provozu testuje předplatné, které má zvýšit dosah tweetů konkrétního účtu. Cena? 99 dolarů měsíčně. Za tuto částku Twitter nabízí automatické zviditelňování tweetů a účtu…
David Slížek
2. 8. 2017
Procter & Gamble zrušil digitální reklamy za 100 milionů. Nic se nestalo
Může to být doklad toho, že obří firma neumí do digitální reklamy správně investovat. A nebo také ukázka toho, jak je současný ekosystém online reklamy neefektivní a nefunkční. Procter & Gamble v posledním čtvrtletí snížil výdaje do digitální…
David Slížek
31. 7. 2017
Vodafone stahuje reklamu z webů, které šíří projevy nenávisti a falešné zprávy
Podle nových globálních pravidel by měly dezinformační weby přijít o další zdroj příjmů. Měla by z nich zmizet reklama Vodafonu. K podobnému kroku už na konci loňského roku přistoupila třeba Česká spořitelna. TIP: Česká spořitelna stahuje…
Jan Beránek
6. 6. 2017
Potvrzeno: Google opravdu vybaví Chrome blokátorem agresivních reklam
Dubnové informace Wall Street Journalu jsou oficiálně potvrzené. Viceprezident Googlu pro reklamu Sridhar Ramaswamy na firemním blogu oznámil, že prohlížeč Chrome někdy od začátku roku 2018 přestane zobrazovat reklamy na webech, které používají…
David Slížek
2. 6. 2017
IAB Europe: v digitální reklamě v Evropě se loni protočilo 41,8 miliardy eur
Jedenáct let setrvalého růstu a za tu dobu navýšení investic o 35,2 miliardy eur. To jsou výsledky výdajů do digitální reklamy v Evropě, jak je od roku 2006 sleduje studie AdEx Benchmark. Evropské sdružení IAB zastupující digitální reklamní průmysl…
David Slížek
23. 5. 2017
Seznam otevírá inzerentům nové publikum. Naučil Sklik cílit i na Stream.cz
Hned dva nové „rybníky“ nabízí nově reklamní systém Sklik. Prvním jsou diváci konkrétních pořadů internetové televize Stream.cz a druhým jsou diváci dané kategorie pořadů. „Cílení videoreklamy podle jednotlivých pořadů je na českém trhu…
Jan Beránek
19. 5. 2017
Google má v plánu vybavit Chrome adblockerem proti otravným reklamám
Pro desktopovou i mobilní verzi svého prohlížeče Chrome vyvíjí Google novou funkci, která by blokovala příliš agresivní reklamní formáty. Není ovšem zatím jasné, zda firma nakonec do prohlížeče novou funkci skutečně nasadí, píše americký deník Wall…
David Slížek
20. 4. 2017
IAC 2017: Internet je Popelka, kterou se všichni snaží regulovat. A televize je krb
Report
Internet je dospělý, ale chybí mu data. A v oblasti zábavy televizi neporazil. Co jsme se dozvěděli na výročním setkání českého digitálního reklamního trhu?
David Slížek
20. 4. 2017
Doba čtení:
7 minut
Vlna se z Británie převalila do USA. Reklamu z YouTube stahují i americké firmy
Američtí operátoři Verizon a AT&T se připojili ke skupině britských úředníků a obchodníků v čele s Marks and Spencer a zrušili svou reklamu na Googlu, respektive na YouTube. Nelíbí se jim, že jejich inzeráty jsou vidět i u videí, která…
Jan Beránek
23. 3. 2017
Britská vláda a velké firmy stáhly reklamu z Googlu. Vydělávala extremistům
Ztráta přímé kontroly nad tím, u jakého obsahu se zobrazuje reklama zadavatelů, může vést k nečekaným důsledkům: třeba k tomu, že se bannery placené britskou vládou zobrazí na YouTube u videí extremistů. Rozsáhlou reportáž na toto téma publikoval…
David Slížek
17. 3. 2017
91
–
120
/
1 576
První strana
Předchozí strana
2
3
4
5
6
10
20
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji