Křišťálová Lupa 2025
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklama na Internetu
Reklama na Internetu
151
–
180
/
1 576
První strana
Předchozí strana
4
5
6
7
8
10
20
Následující strana
Poslední strana
LinkedIn rok po spuštění kvůli vysokým nákladům zavírá svou inzertní síť
Napodobit Facebook či Google se službě nepodařilo. Prodej reklamy zobrazované mimo samotné LinkedIn končí s odvoláním na příliš velké náklady.
Daniel Dočekal
9. 2. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Samsung zprovoznil blokování reklam v mobilech s Androidem 5
Jihokorejský výrobce mobilů nově umožňuje blokování obsahu ve svém prohlížeči na smartphonech s Androidem. A první rozšíření je hned na světě.
David Slížek
1. 2. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Michal Heisig (Seznam.cz): Do dvou let chceme mít 100 tisíc klientů
Rozhovor
Rok 2015 byl nejlepší, jaký zatím v Seznamu pamatuju, říká v rozhovoru pro Lupu obchodní ředitel Seznamu. Jaké plány má firma pro ten letošní?
David Slížek
4. 1. 2016
Doba čtení:
14 minut
Videoreklama vyrostla oproti loňskému roku skoro na dvojnásobek
Ve videoreklamě se na českém internetu v listopadu protočilo 130 milionů Kč (necelých 18 % z display reklamy), uvádí Sdružení pro internetový rozvoj.
Daniel Dočekal
17. 12. 2015
Doba čtení:
3 minuty
Twitter testuje zobrazování reklamy i uživatelům, kteří nejsou přihlášení
Sociální síť rozjela během poslední doby hned několik testů, které naznačují, kudy by mohla vést její cesta k penězům.
Jan Beránek
11. 12. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Axel Springer se znovu soudí kvůli blokování reklam. Cílem je Blockr
Německý vydavatelský dům se pokouší u soudu zastavit další blokátor reklamy, tentokrát jde o aplikaci pro mobilní systém iOS.
David Slížek
24. 11. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Pozor, obsahuje reklamu. Google začne značkovat aplikace v Google Play
Vývojáři už dostali od vyhledávače dopis, ve kterém je Google upozorňuje na to, že od nového roku budou muset hlásit předem, zda je v aplikaci reklama.
Jan Beránek
19. 11. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Vydavatelé reklamu nezkrotí, dávno totiž nedrží otěže
Komentář
Reklama se postupně vymyká vydavatelům z rukou. S nástupem RTB ztrácejí úplně kontrolu nad tím, co se na jejich webu ukazuje.
Petr Krčmář
2. 11. 2015
Doba čtení:
4 minuty
Czech Internet Forum 2015: Na internetu platí, že vítěz bere vše
Report
Deset let. Dekáda, během které se internet, a nejen ten tuzemský, významně posunul. Czech Internet Forum 2015 okořenila i zahraniční hvězda Andrew Keen.
Jan Beránek
22. 10. 2015
Doba čtení:
6 minut
Míra blokování reklam v ČR se pohybuje kolem 10 %, potvrdil SPIR
V průměru desetina zhlédnutí stránek na českých webech je zasažena blokováním reklam. U některých webů míra blokování dosahuje až 40 %.
David Slížek
15. 10. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Dívají se na reklamy na internetu hlavně roboti?
Glosa
Jedenáct procent displayových reklam a skoro čtvrtinu video inzerce zhlédnou roboti, ne lidé. A stále za to někdo platí.
Daniel Dočekal
14. 10. 2015
Doba čtení:
4 minuty
Bild.de: vypněte blokátor reklam, nebo zaplaťte. Jinak naše články neuvidíte
Německý vydavatel Axel Springer dává uživatelům blokátorů reklam na výběr: buď software deaktivují, nebo si mohou zaplatit za web bez většiny bannerů.
David Slížek
13. 10. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Facebook: nejsme uzavření, chráníme data našich uživatelů
Bývaly doby, kdy byl Facebook podstatně horší „walled garden“, ale jeho „utahování šroubů“ je pořád stejně problematické.
Daniel Dočekal
24. 9. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Dmexco 2015: digitální trendy v automatizovaném světě
Report
Co přijde po cookies, prosadí se uzavřené světy Facebooku a Googlu a proč se v reklamě tolik skloňuje pojem programmatic?
Dominik Kosorín
24. 9. 2015
Doba čtení:
5 minut
Blokování reklamy v iOS 9? Zatím mnoho povyku pro nic
Je tak trochu úsměvné sledovat paniku, kterou vyvolal příchod blokování reklam v Safari na iOS 9. Nic moc se totiž nestalo a nestane.
Daniel Dočekal
21. 9. 2015
Doba čtení:
3 minuty
Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé
Analýza
Reklama v digitálním světě umožňuje existenci řady služeb, aniž bychom za ně museli přímo platit. Přesto se jí řada uživatelů chce zbavit. Co s tím?
David Slížek
15. 9. 2015
Doba čtení:
7 minut
Washington Post: Chcete číst dál? Vypněte si blokátor reklam
Známý americký deník na svém webu zkouší několik přístupů, jak se vypořádat s rychle rostoucím používáním blokátorů reklam.
David Slížek
11. 9. 2015
Doba čtení:
1 minuta
AdBlock Plus se protlačil se svým blokovacím prohlížečem do mobilů
Německá služba blokuje reklamu po celém světě. Vyvinula i vlastní prohlížeč pro Android a teď i iOS, který reklamy automaticky nezobrazuje.
Jan Beránek
9. 9. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Studie: v Česku blokuje reklamy 11 % uživatelů internetu
PageFair v analýze upozorňuje, že blokování reklamy nejenom v posledním roce silně roste, ale s příchodem iOS9 se rozšíří ještě na další mobilní platformu.
Daniel Dočekal
10. 8. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Bez mobilu ani ránu. Podle Googlu tak žijí dvě třetiny Čechů
A nejen to. Více než čtvrtina Čechů svůj mobil používá prakticky neustále k jiným účelům než k telefonování.
Jan Beránek
6. 8. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Povinné vyžadování souhlasu s uložením cookies dorazilo do Česka
Komentář
Nejde kupodivu o změnu zákonů, ale o změnu podmínek reklamních systémů Googlu. Ten nově vyžaduje, aby vydavatelé své uživatele o souhlas žádali.
David Slížek
30. 7. 2015
Doba čtení:
5 minut
Videoreklama má 19 % peněz z displayové inzerce a NetMonitor změní výpočty RU
Jak se podle NetMonitoru vyvíjí návštěvnost českého internetu? Metodika měření ale bude jiná. A nejlepší jsou zákony, které se na nás chystají.
Daniel Dočekal
16. 6. 2015
Doba čtení:
5 minut
Apple v iOS 9 zřejmě přinese blokování reklam do iPhonů a iPadů
Blokování reklam bylo donedávna hlavně doménou desktopových prohlížečů. Teď ale míří i do mobilních zařízení. Vydavatelé nebudou mít radost.
David Slížek
11. 6. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Instagram rozšiřuje reklamní formáty, chystá i API pro inzerenty
Víc reklamy a podstatné rozšíření počtu zadavatelů, kteří si ji budou moci zaplatit. A také nové „akční“ formáty. To jsou novinky Instagramu.
David Slížek
3. 6. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Firefox bude v dlaždicích zobrazovat reklamu na základě historie prohlížeče
Kontextové reklamní dlaždice se budou zobrazovat v nově otevřených panelech prohlížeče. Soukromí uživatelů zachováme, slibuje Mozilla.
David Slížek
22. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Financial Times začaly prodávat reklamu podle času, který s ní čtenář stráví
Počty zobrazení nikoho nezajímají, důležité je, jak dlouho se reklama uživatelům zobrazuje. Financial Times a Chartbeat přicházejí s metrikou „cost per hour“.
David Slížek
18. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Už i na mobilech. Evropští operátoři chtějí blokovat reklamu
Izraelská služba Shine má v datových centrech operátorů blokovat reklamu na webu a v aplikacích. Sociální sítě budou ušetřeny.
Jan Beránek
15. 5. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Na uživatele Chromu cílí 84 tisíc aplikací podvrhujících reklamy
Nová studie upozorňuje na existenci desítek tisíc aplikací a rozšíření pro Chrome, které vyměňují či vkládají inzeráty do stránek. A to není vše, co umí.
Daniel Dočekal
11. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Google pokračuje v mobilním tažení. Zavádí nové mobilní formáty
Na konci dubna zvýhodnil stránky připravené pro mobilní displeje ve vyhledávání a teď vyhledávač přichází i s novými možnostmi inzerce.
Jan Beránek
6. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
AdBlock Plus má v ruce trumf. Vyhrál soud s dvěma německými vydavateli
Služba blokující reklamu byla vydavateli obviňována z toho, že narušuje soutěž a ohrožuje jejich penězovody. Hamburský soud je ale jiného názoru.
Jan Beránek
23. 4. 2015
Doba čtení:
2 minuty
151
–
180
/
1 576
První strana
Předchozí strana
4
5
6
7
8
10
20
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji