server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklama na Internetu
Reklama na Internetu
151
–
180
/
1 566
První strana
Předchozí strana
4
5
6
7
8
10
20
Následující strana
Poslední strana
Dívají se na reklamy na internetu hlavně roboti?
Glosa
Jedenáct procent displayových reklam a skoro čtvrtinu video inzerce zhlédnou roboti, ne lidé. A stále za to někdo platí.
Daniel Dočekal
14. 10. 2015
Doba čtení:
4 minuty
Bild.de: vypněte blokátor reklam, nebo zaplaťte. Jinak naše články neuvidíte
Německý vydavatel Axel Springer dává uživatelům blokátorů reklam na výběr: buď software deaktivují, nebo si mohou zaplatit za web bez většiny bannerů.
David Slížek
13. 10. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Facebook: nejsme uzavření, chráníme data našich uživatelů
Bývaly doby, kdy byl Facebook podstatně horší „walled garden“, ale jeho „utahování šroubů“ je pořád stejně problematické.
Daniel Dočekal
24. 9. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Dmexco 2015: digitální trendy v automatizovaném světě
Report
Co přijde po cookies, prosadí se uzavřené světy Facebooku a Googlu a proč se v reklamě tolik skloňuje pojem programmatic?
Dominik Kosorín
24. 9. 2015
Doba čtení:
5 minut
Blokování reklamy v iOS 9? Zatím mnoho povyku pro nic
Je tak trochu úsměvné sledovat paniku, kterou vyvolal příchod blokování reklam v Safari na iOS 9. Nic moc se totiž nestalo a nestane.
Daniel Dočekal
21. 9. 2015
Doba čtení:
3 minuty
Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé
Analýza
Reklama v digitálním světě umožňuje existenci řady služeb, aniž bychom za ně museli přímo platit. Přesto se jí řada uživatelů chce zbavit. Co s tím?
David Slížek
15. 9. 2015
Doba čtení:
7 minut
Washington Post: Chcete číst dál? Vypněte si blokátor reklam
Známý americký deník na svém webu zkouší několik přístupů, jak se vypořádat s rychle rostoucím používáním blokátorů reklam.
David Slížek
11. 9. 2015
Doba čtení:
1 minuta
AdBlock Plus se protlačil se svým blokovacím prohlížečem do mobilů
Německá služba blokuje reklamu po celém světě. Vyvinula i vlastní prohlížeč pro Android a teď i iOS, který reklamy automaticky nezobrazuje.
Jan Beránek
9. 9. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Studie: v Česku blokuje reklamy 11 % uživatelů internetu
PageFair v analýze upozorňuje, že blokování reklamy nejenom v posledním roce silně roste, ale s příchodem iOS9 se rozšíří ještě na další mobilní platformu.
Daniel Dočekal
10. 8. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Bez mobilu ani ránu. Podle Googlu tak žijí dvě třetiny Čechů
A nejen to. Více než čtvrtina Čechů svůj mobil používá prakticky neustále k jiným účelům než k telefonování.
Jan Beránek
6. 8. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Povinné vyžadování souhlasu s uložením cookies dorazilo do Česka
Komentář
Nejde kupodivu o změnu zákonů, ale o změnu podmínek reklamních systémů Googlu. Ten nově vyžaduje, aby vydavatelé své uživatele o souhlas žádali.
David Slížek
30. 7. 2015
Doba čtení:
5 minut
Videoreklama má 19 % peněz z displayové inzerce a NetMonitor změní výpočty RU
Jak se podle NetMonitoru vyvíjí návštěvnost českého internetu? Metodika měření ale bude jiná. A nejlepší jsou zákony, které se na nás chystají.
Daniel Dočekal
16. 6. 2015
Doba čtení:
5 minut
Apple v iOS 9 zřejmě přinese blokování reklam do iPhonů a iPadů
Blokování reklam bylo donedávna hlavně doménou desktopových prohlížečů. Teď ale míří i do mobilních zařízení. Vydavatelé nebudou mít radost.
David Slížek
11. 6. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Instagram rozšiřuje reklamní formáty, chystá i API pro inzerenty
Víc reklamy a podstatné rozšíření počtu zadavatelů, kteří si ji budou moci zaplatit. A také nové „akční“ formáty. To jsou novinky Instagramu.
David Slížek
3. 6. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Firefox bude v dlaždicích zobrazovat reklamu na základě historie prohlížeče
Kontextové reklamní dlaždice se budou zobrazovat v nově otevřených panelech prohlížeče. Soukromí uživatelů zachováme, slibuje Mozilla.
David Slížek
22. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Financial Times začaly prodávat reklamu podle času, který s ní čtenář stráví
Počty zobrazení nikoho nezajímají, důležité je, jak dlouho se reklama uživatelům zobrazuje. Financial Times a Chartbeat přicházejí s metrikou „cost per hour“.
David Slížek
18. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Už i na mobilech. Evropští operátoři chtějí blokovat reklamu
Izraelská služba Shine má v datových centrech operátorů blokovat reklamu na webu a v aplikacích. Sociální sítě budou ušetřeny.
Jan Beránek
15. 5. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Na uživatele Chromu cílí 84 tisíc aplikací podvrhujících reklamy
Nová studie upozorňuje na existenci desítek tisíc aplikací a rozšíření pro Chrome, které vyměňují či vkládají inzeráty do stránek. A to není vše, co umí.
Daniel Dočekal
11. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Google pokračuje v mobilním tažení. Zavádí nové mobilní formáty
Na konci dubna zvýhodnil stránky připravené pro mobilní displeje ve vyhledávání a teď vyhledávač přichází i s novými možnostmi inzerce.
Jan Beránek
6. 5. 2015
Doba čtení:
1 minuta
AdBlock Plus má v ruce trumf. Vyhrál soud s dvěma německými vydavateli
Služba blokující reklamu byla vydavateli obviňována z toho, že narušuje soutěž a ohrožuje jejich penězovody. Hamburský soud je ale jiného názoru.
Jan Beránek
23. 4. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Místo reklam fotky koťátek. Google začal zvát do služby Contributor
Nechcete na webech vidět tolik reklam? Pokud si zaplatíte, Google vám přestane část z nich zobrazovat. Tedy aspoň těch svých.
David Slížek
22. 4. 2015
Doba čtení:
2 minuty
SPIR připravil pravidla pro používání nativní reklamy
Dokument se stal doplňkem Etického kodexu přebírání zpráv na internetu. Nativní reklama tak dostává jasnou definici a zakotvení.
Jan Beránek
14. 4. 2015
Doba čtení:
1 minuta
IAC 2015: Internet v hledáčku politiků i hledání crossmediálního grálu
Report
Internet začal zajímat politiky, aspoň verbálně. Velkým tématem Internet Advertising Conference 2015 ale bylo měření návštěvnosti a sledovanosti napříč mediatypy.
David Slížek
13. 4. 2015
Doba čtení:
5 minut
Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku
Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.
David Slížek
18. 3. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Český internet má přes 7 milionů uživatelů a v reklamě protočí 14,6 miliard za rok
Tradiční měsíční prezentace výzkumných projektů Sdružení pro internetový rozvoj nepřinesla velká překvapení, ale zato spoustu čísel o českém internetu.
Daniel Dočekal
17. 3. 2015
Doba čtení:
3 minuty
Používat, či nepoužívat blokátory reklamy? Proč to lidé dělají, nebo nedělají
Komentář
Pokud budete blokovat reklamu, snadno se dostanete třeba na desetinu objemu dat a zrychlíte načtení stránky. Ale možná umře váš oblíbený autor. Hlady. Nebo vzteky.
Daniel Dočekal
10. 3. 2015
Doba čtení:
6 minut
SPIR vyzývá agentury k podání návrhů na crossmediální měření
Pod výzvu k podání návrhů na crossmediální měření se podepsala i Unie vydavatelů, Asociace měření venkovní reklamy a Rozhlasová sekce SKMO.
David Slížek
6. 3. 2015
Doba čtení:
2 minuty
Martin Petrášek (eMerite): Agresivní bannery mají jen firmy bez invence
Rozhovor
Zadavatele reklam zajímá jen to, kolik získali zákazníků, ale už ne to, kolik agresivní formáty štvou, říká Martin Petrášek. Jak moc dnešní reklamy iritují lidi?
Jan Strouhal
6. 3. 2015
Doba čtení:
7 minut
Filip Kahoun (H1.cz): Příliš mnoho náčelníků a málo indiánů
Rozhovor
Méně šéfů, méně oddělení, rozšíření služeb. První velký krok nového šéfa největší české online marketingové agentury má dát „přemanažerované“ firmě nový směr.
David Slížek
4. 3. 2015
Doba čtení:
12 minut
LinkedIn umožňuje cílit reklamu i mimo vlastní web
Vyberte si šéfy velkých firem a LinkedIn je inzercí osloví napříč internetem. Není nad to, být pronásledován inzerátem na něco, co nechcete.
Daniel Dočekal
23. 2. 2015
Doba čtení:
2 minuty
151
–
180
/
1 566
První strana
Předchozí strana
4
5
6
7
8
10
20
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji