Křišťálová Lupa 2025
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklama na Internetu
Reklama na Internetu
211
–
240
/
1 576
První strana
Předchozí strana
6
7
8
9
10
20
30
Následující strana
Poslední strana
Facebook chystá nový formát reklam, má být až třikrát účinnější
Sponzorované odkazy a reklamy v pravém sloupci dostanou větší formát. Zadavatelé reklamy už mohou začít vymýšlet, jak s ním naloží.
Jan Beránek
10. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Reklama v Česku: nejpoužívanější je square, nejvíc se kliká na megaboard
V oblibě bannerových formátů (mezi zadavateli) se toho v ČR moc nemění – zdejším kampaním vládne čtverec (square), což je stále unikum. Statistiky Gemiusu nabízejí i další čísla.
David Slížek
3. 4. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Facebook zrušil možnost promovat automaticky poslední příspěvek stránky
Facebook mění způsob zadávání reklamních kampaní, končí se samostatnými „sponsored stories“ a zařízl hojně využívanou možnost automatického promování posledního příspěvku stránky.
David Slížek
12. 3. 2014
Doba čtení:
1 minuta
V české internetové reklamě se loni protočilo 13 miliard korun
Výdaje do internetové reklamy na českém trhu stouply loni meziročně o pětinu. Výrazně posílil prodej reklamy modelem RTB, ale například i PR články a videoreklama.
Martin Vyleťal
5. 3. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Seznam.cz: Pokus s redesignem hledání končí a změníme agenturní bonusy
Upuštění od dlaždicové podoby výsledků hledání, změna bonusů pro agentury, spuštění nového Lide.cz a příslib nových map – Seznam na setkání s novináři zveřejnil řadu nových informací.
David Slížek
27. 2. 2014
Doba čtení:
4 minuty
„Druhá obrazovka“ a Twitter TV rating čtvrt roku poté. A co na to Facebook?
Komentář
Potenciál k využití fenoménu Social TV ze strany inzerentů tu je a někteří z něj těží již teď (aspoň v USA). Problém je v tom, že čím je tento potenciál větší, tím je vlastně menší.
Michal Charvát
20. 2. 2014
Doba čtení:
14 minut
Seznam už prodává reklamu přes RTB, nabídne všechny standardní formáty
Vstup Seznamu mezi prodejce bannerů v systému real-time bidding (RTB) opět navýšil nabídku reklamního prostoru pro RTB v Česku.
David Slížek
19. 2. 2014
Doba čtení:
3 minuty
Tiscali obnovuje ARBOmedia, bude prodávat reklamu na 25 webech
Nově vzniklá společnost ARBOmedia bude poskytovat mediální zastupitelství webům dosud zastupovaných skupinou Goldbach. Vlastní ji provozovatel online médií Tiscali Media.
Martin Vyleťal
21. 1. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Dá se srovnat videoreklama s televizemi? SPIR zavádí novou jednotku iGRP
Komentář
Nová metrika má umožnit srovnávání výkonu internetové videoreklamy jednou veličinou. SPIR chce příští rok do čísel NetMonitoru zahrnout také měření sledovanosti videoreklamy.
David Slížek
15. 11. 2013
Doba čtení:
4 minuty
Mirek Zeman: Budoucnost médií aneb Small Is the New Big
Glosa
Budoucnost médií není v tom, že budou dělat to, co doteď dělala v papírové podobě, jen to přesunou na Internet.
Mirek Zeman
29. 10. 2013
Doba čtení:
4 minuty
Cena reklamního prostoru v televizi a v tisku klesá, na internetu roste
Nejrychleji klesá cena reklamy v televizi. (Rozhlas není do srovnání zahrnut.) Zato cena reklamy na internetu vzrostla meziročně o 22,6 %.
Marek Janouš
17. 10. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Daniel Dočekal: Po smrti cookies si online svět rozdělí velké firmy
Glosa
Cookies, značky ukládané do prohlížečů, jsou čím dál tím méně použitelné. A usilovné hledání náhrady? Přinese zřejmě něco ještě horšího.
Daniel Dočekal
15. 10. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Kimon Zorbas (IAB Europe): Omezení cookies by podkopalo reklamní trh
Rozhovor
Viceprezident evropské Interactive Advertising Bureau (IAB) Kimon Zorbas v Bruselu lobuje proti přísnější regulaci cookies. Při jeho návštěvě Prahy jsme s ním mluvili také o mobilní reklamě.
David Slížek
27. 9. 2013
Doba čtení:
7 minut
Systém CPEx na dražení internetové reklamy nabíhá do ostrého provozu
V systému je nyní dostupná už většina umístění. V prvních dvou dnech nabídl deset milionů zobrazení a využilo ho už sedm set inzerentů.
Marek Janouš
25. 9. 2013
Doba čtení:
1 minuta
SPIR: V Česku se za internetovou reklamu vydává nejvíce z CEE
Výdaje za internetovou reklamu vycházejí v Česku na hlavu jen trochu pod celoevropským průměrem. A meziročně rychle rostou.
Marek Janouš
19. 9. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Výdaje do internetové reklamy vzrostly loni v Evropě o více než 11 procent
Zadavatelé utratili na internetu za loňský rok 24,3 miliard euro. Internetová reklama rostla nejrychleji ze všech mediatypů a v Evropě do ní mířila čtvrtina inzertních výdajů do médií.
Martin Vyleťal
12. 9. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Pět mediálních vydavatelství se spojuje ke společnému prodeji reklamy aukcí
Centrum Holdings samo nestačilo na pořádné rozjetí RTB v plošné internetové reklamě, a tak se domluvilo s konkurenty na vzniku platformy společné.
Marek Janouš
4. 9. 2013
Doba čtení:
3 minuty
Česko má třetí nejvyšší podíl online videoreklamy ve střední a východní Evropě
Nejvíce videoreklamy v online kampaních používají Ukrajinci, Česko je ve svém regionu třetí, těsně za Polskem. Studie firmy Gemius přináší docela zajímavá čísla.
David Slížek
12. 8. 2013
Doba čtení:
1 minuta
SPIR: Internetová videoreklama roste
Videa na internetu pravidelně sleduje nejméně polovina uživatelů, a tak se k této formě obsahu obrací pozornost inzerentů hledajících nové způsoby, jak zaujmout.
Marek Janouš
19. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Globální příjmy z mobilní reklamy vzrostly meziročně o 83 procent
Loni se v mobilní reklamě protočilo 179 miliard korun. Z toho ve střední Evropě 2,25 miliardy korun. Největší podíl připadl na kontextovou reklamu. Vyplývá to z údajů agentury IAB.
Martin Vyleťal
9. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google prý platí, aby AdBlock Plus neblokoval jeho reklamy
Rakouský týdeník Horizont tvrdí, že Google a další firmy platí tvůrcům AdBlock Plus, aby se jejich reklamy dostaly na bílou listinu a zobrazovaly se uživatelům.
Martin Vyleťal
9. 7. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google chystá HTML5 nástroj pro tvorbu webů, aplikací a reklam
Google Web Designer má pomoci inzerentům a vydavatelům lépe využít potenciálu programů fungujících napříč platformami. Bude plně integrován do služeb DoubleClick Studio a AdMob.
Martin Vyleťal
5. 6. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Google: YouTube je v Česku druhou největší televizí. Šlape Nově na paty
YouTube měsíčně navštíví 5,1 milionu českých uživatelů a aspoň jednou za měsíc se na nějaké video podívá 8 z 10 uživatelů českého Internetu, říká průzkum agentury TNS Aisa.
David Slížek
3. 6. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Infografika: jak Češi využívají mobilní Internet
Nejčastěji při čekání, pro zkrácení dlouhé chvíle nebo během cestování hromadnou dopravou. Více než polovina respondentů využívá mobilní Internet několikrát denně.
Martin Vyleťal
6. 5. 2013
Doba čtení:
do minuty
Srovnání, jaké tu ještě nebylo: Je reklama na Internetu výhodnější než v jiných médiích?
Analýza
V rámci konference o internetové reklamě IAC 2013 proběhla prezentace, která nevšedním způsobem porovnávala jednotlivé mediatypy v Česku jako celky z inzertního nadhledu.
Petr Kolář
29. 4. 2013
Doba čtení:
7 minut
IAC 2013: Tištěná média jsou na křižovatce a Internet je podhodnocené médium
Report
Online a offline svět spolu příliš nekomunikují. Noviny se stanou prémiovým zbožím. Střety zájmů ničí český mediální trh. To je zlomek názorů, které zazněly na konferenci IAC 2013.
Martin Vyleťal
26. 4. 2013
Doba čtení:
9 minut
Největším zadavatelem bannerové reklamy byl v únoru Internet Mall
Provozovatel e-shopu Mall.cz si v únoru objednal bannerovou reklamu v hodnotě 25 milionů korun v ceníkových cenách. Celkově inzerenti využili reklamní prostor v ceně 417 milionů korun.
Martin Vyleťal
13. 3. 2013
Doba čtení:
1 minuta
V české internetové reklamě se loni protočilo 11 miliard korun
Výdaje do internetové reklamy na českém trhu stouply loni meziročně o čtvrtinu. Výrazně posílily výkony reklamních sítí a placených výsledků vyhledávání.
Martin Vyleťal
20. 2. 2013
Doba čtení:
2 minuty
Lagardère Active prodává reklamu na DSL.cz, KalorickéTabulky.cz a Odpovědi.cz
Provozovatel rádia Evropa 2, skupina Lagardère Active ČR, od začátku roku zastupuje další weby. Nově prodává reklamu na na DSL.cz, KalorickéTabulky.cz a Odpovědi.cz.
Martin Vyleťal
23. 1. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Tiscali Media začíná prodávat v Česku inzerci na Skype
Tiscali Media dnes oznámila uzavření dohody se společností Microsoft o prodeji reklamy na Skypu v Česku. Firma bude nabízet inzertní plochy jak v desktopové, tak v mobilní verzi programu. Od loňského roku přitom reklamu na Skypu v Česku prodávala tuzemská pobočka švýcarské mediální agentury Goldbach.
Martin Vyleťal
9. 1. 2013
Doba čtení:
do minuty
211
–
240
/
1 576
První strana
Předchozí strana
6
7
8
9
10
20
30
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Czech Internet Forum: Do konce června máme zvýhodněnou cenu vstupenek!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji